| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitale boeken bij bol.com
digitale boeken bij bol.com
vandaag heb ik 11 digitale boeken besteld bij BOL.com.
bij het downloaden naar mijn reader library, werden er maar 3 boeken overgezet. 8 boeken kwamen wel in het vakje computer, maar niet in aangeschaft.
Dit betekent dat ik ze niet kan overzetten naar mijn e reader.
De klantenservice van Bol.com heeft als oplossing de boeken op te slaan en te slepen naar adobe digital editions, maar ook dat werkt niet. Er wordt een bericht aangemaakt voor de technische dienst, maar ik heb weinig vertrouwen in de service van bol.com, gezien mijn ervaringen vandaag (lange wachttijden, geen antwoord en niet klantgericht behandeld). Geen idee wanneer ze reageren, dat kon met niet vertellen en of het schriftelijk of telefonisch is ook niet.
Overmorgen ga ik op vakantie en dan wil ik mijn e reader met boeken meenemen. Help!
Terugnemen doen ze niet. Wie heeft hier ervaring mee?
Hoe kan het dat er 3 boeken wel zijn gelukt en de andere 8 niet? Wie heeft er een idee?
bij het downloaden naar mijn reader library, werden er maar 3 boeken overgezet. 8 boeken kwamen wel in het vakje computer, maar niet in aangeschaft.
Dit betekent dat ik ze niet kan overzetten naar mijn e reader.
De klantenservice van Bol.com heeft als oplossing de boeken op te slaan en te slepen naar adobe digital editions, maar ook dat werkt niet. Er wordt een bericht aangemaakt voor de technische dienst, maar ik heb weinig vertrouwen in de service van bol.com, gezien mijn ervaringen vandaag (lange wachttijden, geen antwoord en niet klantgericht behandeld). Geen idee wanneer ze reageren, dat kon met niet vertellen en of het schriftelijk of telefonisch is ook niet.
Overmorgen ga ik op vakantie en dan wil ik mijn e reader met boeken meenemen. Help!
Terugnemen doen ze niet. Wie heeft hier ervaring mee?
Hoe kan het dat er 3 boeken wel zijn gelukt en de andere 8 niet? Wie heeft er een idee?
Re: digitale boeken bij bol.com
In de nieuwsgroepen snuffelen, daar staat een "starterskit" met een paar duizend NL boeken.Overmorgen ga ik op vakantie en dan wil ik mijn e reader met boeken Wie heeft er een idee?
Ik heb dat probleem ook gehad met boeken van Bol.com.
Probeer eens het programma Calibre e-book manager te downloaden. FF zoeken via Google. Dan de gedownloade boeken daarin slepen en van daar naar de e-reader. Zo kon ik ze wel op de e-reader krijgen. Calibre is een heel fijn programma, zeker als je veel e-boeken hebt.
Probeer eens het programma Calibre e-book manager te downloaden. FF zoeken via Google. Dan de gedownloade boeken daarin slepen en van daar naar de e-reader. Zo kon ik ze wel op de e-reader krijgen. Calibre is een heel fijn programma, zeker als je veel e-boeken hebt.
-
rozemarijntje
ja ik er ook wel wat!
echt!!! heerlijk.....wel veel engelstalig maar ook nederlands,pas bram moskowitz nog gelezen..super!
idd caibre is prettig !!
idd caibre is prettig !!
Laatst gewijzigd door rozemarijntje op 07 jun 2012 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ruilen ? 
-
rozemarijntje
heb een zeer fanatieke man,als ik vraag heb je dat boek,...jast die gelijk alles eraf..
als je er zit weet je toch wel waar je moet zoeken?
als je er zit weet je toch wel waar je moet zoeken?
Dus schrijvers kunnen de tering krijgen wat jou betreft?bprosman schreef:In de nieuwsgroepen snuffelen, daar staat een "starterskit" met een paar duizend NL boeken.Overmorgen ga ik op vakantie en dan wil ik mijn e reader met boeken Wie heeft er een idee?
Is downloaden legaal?
Downloaden is niet verboden, zelfs als het materiaal illegaal wordt aangeboden
Vertegenwoordigers van de muziek- en filmindustrie roepen graag dat downloaden hetzelfde is als diefstal. Is dat wel zo?
Nee, het ligt veel genuanceerder. Iedereen mag kopieën maken van muziek, films of teksten, zelfs als de bron illegaal is. Alle muziek en films die op Internet beschikbaar zijn kun je zonder probleem downloaden. De enige voorwaarde is dat de kopieën uitsluitend voor eigen gebruik bestemd mogen zijn.
Software en games vormen de enige uitzondering; die zijn extra beschermd via de Europese software richtlijn en mogen niet zonder toestemming gedownload worden.
We moeten niet teveel overdrijven... sommige succesvolle schrijvers (zoals een Esther Verhoef) ken ik van dichtbij en die eet er echt geen boterham minder om.
Downloaden is niet verboden, zelfs als het materiaal illegaal wordt aangeboden
Vertegenwoordigers van de muziek- en filmindustrie roepen graag dat downloaden hetzelfde is als diefstal. Is dat wel zo?
Nee, het ligt veel genuanceerder. Iedereen mag kopieën maken van muziek, films of teksten, zelfs als de bron illegaal is. Alle muziek en films die op Internet beschikbaar zijn kun je zonder probleem downloaden. De enige voorwaarde is dat de kopieën uitsluitend voor eigen gebruik bestemd mogen zijn.
Software en games vormen de enige uitzondering; die zijn extra beschermd via de Europese software richtlijn en mogen niet zonder toestemming gedownload worden.
We moeten niet teveel overdrijven... sommige succesvolle schrijvers (zoals een Esther Verhoef) ken ik van dichtbij en die eet er echt geen boterham minder om.
Dank voor de tips.
Ik heb inmiddels na veel gedoe de boeken binnen kunnen halen.
Eerst op bureaublad plaatsen en dan slepen naar de reader library, vervolgens synchroniseren.
Nog steeds vreemd dat de snelle elfhoeken, openen van de boeken en dan worden ze automatisch geplaatst in de llibrary, slechts voor drie boeken lukt.
Maar ja, ik kan lezen!
Ik heb inmiddels na veel gedoe de boeken binnen kunnen halen.
Eerst op bureaublad plaatsen en dan slepen naar de reader library, vervolgens synchroniseren.
Nog steeds vreemd dat de snelle elfhoeken, openen van de boeken en dan worden ze automatisch geplaatst in de llibrary, slechts voor drie boeken lukt.
Maar ja, ik kan lezen!
-
rozemarijntje
Mijn vriendin is ook een hele bekende schrijfster in België en heeft het niet slecht...
Daarbij,betaal ik elke mnd een bedrag om dit te mogen doen...
@gjvdz
Dus jij hebt niks gedownloads?cd,film,wat dan ook?
Dan ben je heel braaf
@ts ben blij dat het gelukt is!
Daarbij,betaal ik elke mnd een bedrag om dit te mogen doen...
@gjvdz
Dus jij hebt niks gedownloads?cd,film,wat dan ook?
Dan ben je heel braaf
@ts ben blij dat het gelukt is!