Op 3 december j.l. heb ik via Internet mij geabonneerd op Digitale TV van KPN, daarbij heb ik besteld 1 Twin Tuner voor de prijs van € 69,95. Van deze bestelling heb ik per e-mail een orderbevestigin ontvangen. Op 8 december werd door TPG een pakket afgeleverd waarvoor ik
€ 119,85 moest betalen. Bij opening van het pakket bleken er 3 Single Tuners in te zitten. Slordig, dus gebeld met de service afdeling.
Mevrouw begreep er niets van en had hulp nodig van een andere medewerker. Uiteindelijk kreeg ik 3 retournummers en mocht ik het pakket zelf naar het postkantoor brengen. Mevrouw zou dan het abonnement anuleren. Op mijn € 119,85 moet ik wel 4 tot 6 weken wachten. Mijn nieuwe bestelling van de Twin Tuner kon nog niet in het systeem ingevoerd worden. En als die bestelling geplaatst werd zou ik toch nog € 69,95 moeten betalen aan TPG Post. Dat is dus totaal
€ 189,80. Kwaad als ik was heb ik later nog een keer gebeld want ik had mijn zinnen nou eenmal op digitale TV gezet, maar de procedure was nou eenmaal zo en daar kon niets aan veranderd worden. Kortom, KPN maakt een fout en ik wordt gestraft met een verplichte wandeling naar het Postkantoor met 3 Single Tuners en mag dan ook nog op mijn geld wachten. U zult begrijpen dat wij, mijn vrouw en ik, inmiddels hebben besloten om gewoon naar de UPC Kabel te blijven kijken. KPN wordt bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale TV van KPN
-
keeswil
Re: Digitale TV van KPN
hoi,
neeee upc is lekker.
kijk kpn heeft een grote fout gemaakt,maar ik kan je verzekeren dat het 20 keer beter is dan upc.
heb sinds 1 jan 2005 digitale tv van kpn we zitten nu bijna in april 2005 en upc stuurt vrolijk rekeningen neit zo maar rekeningen vaak komt het uit op €1.00 of dan weer €0.00 bellen doe ik niet kost me goudgeld stuur gewoon alles weer terug
nee ik kan je ondanks de fout het echt aanraden hoor
wil
neeee upc is lekker.
kijk kpn heeft een grote fout gemaakt,maar ik kan je verzekeren dat het 20 keer beter is dan upc.
heb sinds 1 jan 2005 digitale tv van kpn we zitten nu bijna in april 2005 en upc stuurt vrolijk rekeningen neit zo maar rekeningen vaak komt het uit op €1.00 of dan weer €0.00 bellen doe ik niet kost me goudgeld stuur gewoon alles weer terug
nee ik kan je ondanks de fout het echt aanraden hoor
wil