LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [Dixons] Laptop problemen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Blackieej

[Dixons] Laptop problemen

Ongelezen bericht door Blackieej »

Beste leden,

Ik heb een tijdje terug een laptop gekocht bij de Dixons, de laptop deed het een hele tijd goed totdat hij rare dingen ging doen.

Ik heb de laptop toen ter reparatie aangeboden bij de Dixons en na een tijdje terug gekregen, ook weer na een week begonnen de problemen weer....

Ik heb de laptop in totaal iets van 5 a 6 keer weggebracht naar het filiaal, totaal zijn er al 4 maanden verstreken zonder laptop, ik heb toen aangegeven dat ik hem niet meer gerepareerd wil hebben maar dat ik een nieuwe wilde.

Dixons heeft contact opgenomen met het hoofdkantoor en na dik 2 weken kreeg ik het bericht dat dit geregeld zou worden en dat binnenkort de nieuwe laptop gestuurd zou worden.

3 weken later was de laptop aanwezig in het filiaal en tot mijn verbazen was deze kwa specificaties nog slechter dan de een die ik had :|

Dus de laptop kon weer terug gestuurd worden waar hij vandaan kwam en ik moest weer wachten wanneer de nieuwe laptop kwam die "beter is dan de een die ik had" inmiddels is het bijna 4 weken verder en is de laptop nog steeds niet in het filiaal gebracht en zit ik nu al gauw bijna 5 maanden zonder laptop.

Ik vindt de gang van zaken zeker niet goed van de Dixons, ze zeggen dat ze telkens contact op zullen nemen met het hoofdkantoor maar dat heb ik nu al zoveel keer gehoord dat ik de hoop verloren ben.

Slobberbone

Re: [Dixons] Laptop problemen

Ongelezen bericht door Slobberbone »

Kijk eens of Dixons ook op Klachtenkompas zit,zo ja maak snel een klacht mij leert de ervaring dat het vaak binnen een paar weken is opgelost.

Suc6

Gesloten