LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Domeinnaam gekozen en betaald en niet ontvangen
-
Domeinnaam gekozen en betaald en niet ontvangen
Vorige week heb ik een domeinnaam gekozen met .nl erachter die nog vrij was. Dat was bij hostnet.nl. Ik heb de verontschuldigde bedrag betaald en daarna geen bevestiging gekregen, alsnog gemaild naar hun hoe dat zit en helemaal geen reactie ontvangen....
Ik keek even of mijn gekozen domeinnaam nog steeds vrij is, bleek deze al bezet te zijn en omdat ik geen vertrouwen meer heb wilde ik bij een ander bedrijf proberen dezelfde domeinnaam te nemen wat dus niet meer kan.
Ik voel me echt belazerd en baal er ontzettend van dat mijn gekozen domeinnaam niet eens in mij bezit is en ik dus niet verder kan.
Bellen kan ik niet want ik ben zelf doof.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen en of er iemand dezelfde ervaring heeft ?
Alvast bedankt
Ik keek even of mijn gekozen domeinnaam nog steeds vrij is, bleek deze al bezet te zijn en omdat ik geen vertrouwen meer heb wilde ik bij een ander bedrijf proberen dezelfde domeinnaam te nemen wat dus niet meer kan.
Ik voel me echt belazerd en baal er ontzettend van dat mijn gekozen domeinnaam niet eens in mij bezit is en ik dus niet verder kan.
Bellen kan ik niet want ik ben zelf doof.
Kan iemand mij uitleggen wat ik moet doen en of er iemand dezelfde ervaring heeft ?
Alvast bedankt
Re: Domeinnaam gekozen en betaald en niet ontvangen
Door wie is hij bezet ? Wie is er huidig eigenaar ?bleek deze al bezet te zijn
-
Dat kan ik niet zien, volgens mij gewoon voor mij want het is ongebruikelijke naam maar ik kan er niet aankomen
Wat is de domeinnaam waar we het hier over hebben ?
-
Ik heb toevallig zelf ook een domeinnaam toen bij hostnet besteld. Je hoort een tokencode te krijgen waarmee jij de eigenaar bent van de domeinnaam. dit duurde bij mij wel een dag. De bestelbevestiging kreeg ik wel meteen nadat ik betaald had.
-
Vreemd dat ik.juist helemaal geen mail of vestiging kreeg. Ik heb daarom hun daarover ook gemaild en kreeg geen antwoord. Op die manier kreeg ik dus argwaan
-
Ik ben nogal voorzichtig met het noemen van mijn gekozen domeinnaam omdat iedereen dat kan zien of maakt dat niet uit ?
Als je kunt vertellen over welke domeinnaam het hier gaat (eventueel via PB) kunnen we eens kijken op wiens naam hij nu staat.
-
dit kan je overigens ook zelf doen via http://whois.domaintools.com/
-
Het staat "bezet" bij hostnet zelf...
Domein lijkt gewoon sinds de 13e op je eigen naam te staan.
Zie PB.
Zie PB.
-
Daar ben ik blij om maar waarom kreeg ik geen code ofzo zodat ik een website kan opzetten ?
-
Dat zou ik niet weten, hiervoor moet je contact leggen met de klantenservice. Misschien, mocht u dit niet aangegeven hebben, kunt u vertellen dat u doof bent en krijgt u wat meer voorrang met de emails omdat u niet kunt bellen! Heel veel succes in ieder geval!Danny4Smink schreef:Daar ben ik blij om maar waarom kreeg ik geen code ofzo zodat ik een website kan opzetten ?
Ik weet niet wat je bij Hostnet gekocht hebt, alleen de domein naam ? Of ook hosting ruimte (webhosting pakket) ?
Dat kan namelijk apart.
Dat kan namelijk apart.
-
Bedankt ! Ik zal hun nogmaals mailen en erbij zetten dat ik doof ben en dus niet telefonisch te woord kan staan.
Iedereen ontzettend bedankt voor jullie hulp !!!!
Iedereen ontzettend bedankt voor jullie hulp !!!!
-
Alleen de domeinnaam heb ik genomen, ik denk dat ik ook verplicht ben daar een pakket te nemen ?
Nee hoor, ondanks dat het iets minder logisch is hoef je niet per se een hostingpakket en een domein bij de zelfde provider te kopen.
Maar je ervaring inschattende misschien wel beter.
De prijzen vallen ook wel mee.
Maar je ervaring inschattende misschien wel beter.
De prijzen vallen ook wel mee.
-
Ik ben inderdaad een leek wat betreft websites opzetten, dus ik ga, denk ik, wel van hun gebruik maken als ze maar hun werk doen dwz mij mailen thanks
-
Hahaha. succes. Ik heb zelf mijn hosting bij iemand anders lopen. goedkoop maar geweldige service. Mijnhostingpartner.nl Overigens is een website als mijndomein ook gewoon goedDanny4Smink schreef:Ik ben inderdaad een leek wat betreft websites opzetten, dus ik ga, denk ik, wel van hun gebruik maken als ze maar hun werk doen dwz mij mailen thanks
Bprosman, wat aardig om dat even voor TS uit te zoeken!