LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dr. Frank

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Erika00000

Dr. Frank

Ongelezen bericht door Erika00000 »

Op 5 oktober jl. heb ik via de webiste van Dr. Frank een boek besteld en deze op dezelfde datum betaald via Ideal. Tot op heden heb ik niets ontvangen.

Op 15 oktober had ik het boek nog niet ontvangen en heb dat bij de klantenservice kenbaar gemaakt via een e-mail. Op 17 oktober had ik nog geen reactie ontvangen en heb nogmaals een e-mail gestuurd. Ook hierop geen reactie.
Op 22 oktober weer een e-mail verzonden en daarin vermeld dat ik mijn boek nog niet had ontvangen en ook geen reactie's op mijn e-mails ontvang. Ik claimde mijn geld terug voor 26 oktober.
En zomaar ineens, 5 min. nadat ik mijn mail had verzonden, kreeg ik een reactie!

In deze reactie stond dat er wel vaker boeken verdwijnen bij PostNL. Ze hadden contact opgenomen met hun postorderbedrijf om mij alsnog een boek te sturen. De boeken waren momenteel uitverkocht maar een nieuwe lading was besteld. Mijn boek zou zo snel mogelijk worden verzonden, waarschijnlijk de volgende week.

Ik heb kenbaar gemaakt dat ik dit excuus vreemd vond maar ik wilde ze de voordeel van de twijfel geven. Ik heb ze tot 3 november de tijd gegeven om mij het boek te bezorgen. Zo niet dan wil ik mijn geld terug.

Inmiddels is het 4 november en ik heb het boek nog steeds niet! Een e-mail heb ik verzonden met daarin de boodschap dat ik mijn geld terug wil en wel 7 dagen na vandaag. Het zal mij benieuwen.

Mijn vraag: Hebben meer mensen een boek besteld via de website van Dr. Frank en deze niet ontvangen?

Erika00000

Re: Dr. Frank

Na het posten van mijn bericht ontvang ik een e-mail van Dr. Frank met daarin de melding dat mijn geld overgemaakt zal worden. Een reactie op zondag!
Nu maar zien of ik mijn geld idd terug krijg zonder er nogmaals om te vragen.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Een reactie op zondag!
Dan zal hij/zij niet op de Veluwe wonen :wink:

flipo

Ongelezen bericht door flipo »

bprosman schreef:
Een reactie op zondag!
Dan zal hij/zij niet op de Veluwe wonen :wink:
Een discriminerende opmerking.

Erika00000

:lol:

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Nee hoor, statistisch onderbouwd, bovendien geef ik er geen waardeoordeel over.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

bprosman schreef:
Nee hoor, statistisch onderbouwd, bovendien geef ik er geen waardeoordeel over.
Edoch kies je ervoor om het hier te plaatsen, terwijl het slaat als een komkommer op een grafzerk, aangezien er plenty bedrijven/webshops zijn die berichten uit doen gaan op zondag.

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Kan het boek door de brievenbus? Het zal wel een slank boekje zijn. Boeken die niet door de brievenbus kunnen, hebben altijd een verzendcode (meestal beginnnend met 3S...).

En ja, er verdwijnen poststukken bij PostNL. Dus dat kan ook kloppen.

Maar goed, dat is allemaal niet jouw probleem. Degene aan wie je betaalt, moet gewoon leveren of het geld terugbetalen.

Gesloten