| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dubieuze praktijken Groupon...
-
een burger
Re: Dubieuze praktijken Groupon...
Ben pas aan de groupon begonnen en eerlijk gezegd leek het me wel wat.in het begin ging het fout omdat ik totaal niet snapte hoe het werkte en heb het in credits terug ontvangen min de aministratie kosten maar,dat kan ik nog wel begrijpen..Ik heb van de week voor het eerst gebruik gemaakt van zo,n croupon lekker luxe naar de schoonheidsalon.Deze bleek in een lugubere portiek woning te liggen en eerlijk gezegd stond ik in tweestrijd om aan te bellen want,je weet niet wat er achter deze deur bevind maar,besloot toch om aan te bellen .Ik werd geholpen door een stagemedewerker en de bazin hield een oogje in het zeil en ging op een krukje erbij zitten..Ik kreeg een behandeling van 82,00 euro maar zelfs de crouponwaarde was nog te duur betaald 29,00 ..Ik die jarenlang regelmatig een schoonheidsalon betreed stond verbaasd van de twijfelachtige behandeling van het meisje die zelfs vergat een haarband om te doen .Ik kreeg een masker die mijn huid in brand zetten ondanks ik een mailtje gestuurd had of deze behandeling goed voor mijn huid was omdat deze nogal droog en gevoelig was .Nou ik had de perfecte keus gemaakt volgens hun maar het was totaal niets..Om een lang verhaal kort te maken moet er geen inzicht komen of evt een openbare side waar we onze klachten kunnen uiten De crouponsverkopers zijn hier toch ook een beetje verantwoordelijk voor wat er op de side gezet wordt en wat de aanbiedingen inhouden.Dus geen speciale munukaarten en behandelingen door onervaren medewerkers als we groupons kopen !!!