| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dupeert wehkamp arme mensen?
Dupeert wehkamp arme mensen?
Wehkamp heeft bij mij automatisch het termijnbedrag verlaagt met € 14 verlaagt. Dit lijkt natuurlijk fantastisch maar ik heb berekend, wanneer je een schuld heb van € 2000 dan kost je dat ruim € 1000 meer om van deze rekening af te komen. Voor arme mensen lijkt € 14 veel geld, maar PAS OP!!. het kost je enorm meer. Zijn er nog meer mensen waarvan de laaste 2 maanden het termijnbedrag met ongeveer zo'n bedrag is gewijzigd, zodat hij nu eigenlijk niets meer aflos en alleen maar rente betaald.
-
bodejosm43
Re: Dupeert wehkamp arme mensen?
Is er misschien iets anders aan de hand?
Er is meen ik een wettelijke regeling dat bedrijven als Wehkamp hun maximale rentevergoedingen naar een lager percentage moeten bijstellen, en daar horen andere bedragen bij.
Er is meen ik een wettelijke regeling dat bedrijven als Wehkamp hun maximale rentevergoedingen naar een lager percentage moeten bijstellen, en daar horen andere bedragen bij.
nee, het rentepercentage is niets veranderd.En ik ben er achter gekomen dat het niet alleen bij mij gebeurt is maar ook bij familie van me.
Je kan zelf je maandbedrag bepalen bij wehkamp...dan verhoog je hem toch zelf?
sorry ..vergat te vertellen ..dat dat niet bij het geval is
Ik heb gelukkig geen rekening meer staan bij de Wehkamp, maar in het verleden had ik dat wel. Als ik wat extra geld overhad, dan betaalde ik gewoon via een overschrijving wat extra.
Maarre...heb je al contact opgenomen met Wehkamp?
Maarre...heb je al contact opgenomen met Wehkamp?