We hebben een jas gekocht bij bovenstaande webwinkel eind november 2012.
Toen er via ideal betaald werd, kregen we even later een mail dat de jas niet meer te krijgen was in de kleur en het model.
Er stond ook bij dat ze een soortgelijke jas konden leveren in een andere kleur.
Toen we dat duidelijk gemaakt hadden, niet daarvoor te gaan,kregen we te kennen dat het geld teruggestort zou worden.... binnen de 30 dagen

Ik heb intussen al meerdere malen gebeld en kreeg antwoorden zoals met spoed terug te storten enz.
Dit is ook al echter 2 weken geleden....dus zo'n spoed is het niet.
Dus we zijn nu al ongeveer 6 weken verder, en heb helemaal niets meer mogen vernemen.
Ik zou graag willen weten wat mijn rechten zijn.
Ik ben al een aangetekende brief aan het opstellen.
Ik laat dit echt niet over me heengaan......want dit is toch pure diefstal in mijn ogen.
Elke tip is welkom.....
Met vriendelijke groeten,
Nico Eerens