LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DV Management BV / Total Body Care / Praktijk Gabriels

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Tjsa

DV Management BV / Total Body Care / Praktijk Gabriels

Ongelezen bericht door Tjsa »

Allen,

Bovenstaande entiteitsnamen zijn gelinked aan Mevr. Diana Gabriels Verweijen (GV). Voor de mensen die van plan zijn om zaken te doen met een van haar vele entiteiten. Ik raad u allen aan om even op het forum onder het onderwerp theonlinefashionshop te kijken. Ondanks een beperkt aantal positivie reacties (kunnen ook vrienden en fam zijn) en enkele excuus mailtjes van Mevr. Gabriels Verweijen zijn hier veel negatieve berichten te vinden.

Waarom plaats ik dit bericht om iedereen te waarschuwen voor praktijken van deze dame. De curator (TOFS per 20 Dec 2011 failliet) heeft mij verzekert dat ze dieper in de praktijken van deze mevr. gingen kijken om een beter beeld te krijgen van het onderlinge verband tussen alle door haar aangestuurde entiteiten. Gelukkig. Ik ben mijn geld kwijt, terwijl ik betaald heb voor een product wat ze achteraf niet eens meer bleken te hebben. Keihard voorgelogen door de dame in kwestie, die terug zou betalen maar net zo lang heeft gewacht tot ze failliet was. Leer van mijn fout als het gaat om zaken doen met deze dame. Internet kopen gaat om vertrouwen en als iemand dit blinde vertrouwen schaadt dan lijkt waarschuwen mij niet meer dan normaal.

GL

Daniellesta

Re: DV Management BV / Total Body Care / Praktijk Gabriels

Ongelezen bericht door Daniellesta »

Helemaal mee eens! Ik snap niet dat er nog steeds onder andere namen webshops geopend kunnen worden. Ook ik ben gedupeerd en dacht eindelijk een oplossing te hebben gevonden via haar dochter Joanna, maar ook zij reageert op geen een bericht meer.. Meerdere malen heb ik al contact gezocht en ik kreeg eindelijk de kans om mijn geld wat ik terug zou krijgen (90 euro) in haar 'nieuwe' webshop te mogen winkelen. De shirts die ik bestelde waren ineens niet op voorraad en op de website stond van wel. Ik kreeg toen 1 shirt thuisgestuurd die weliswaar veels te groot was en niet de maat die ik besteld had.
Meerdere mails weer verstuurd te hebben krijg ik weer geen reacties en ben nu eigenlijk een beetje het spoor bijster, ik heb nu nog de factuur van TOFS en de factuur van JUST1961shop.. Weet iemand wat ik hier nu mee kan doen om dit toch terug te krijgen want ik ben er eigenlijk echt helemaal klaar mee. Ik moest het shirt nog wel terug opsturen naar Ernest Groosmanplein waar TOFS zat en de kliniek, maar weet niet wat ik daar aan kan treffen...

Gesloten