In november 2018 heb ik bij e-Global een telefoon besteld. Mijn schoonzoon had er een aantal weken eentje besteld en die was netjes aangekomen. Dus wij er ook eentje besteld. Maar helaas tot op heden nog niets gekregen. Wel een track en trace code maar daar schijnt het fout te zijn gegaan. Want hij zou aangekomen zijn op 23 november maar daarna niet meer verder gekomen. Nu kan ik geen klachten procedure beginnen dat moet de webwinkel doen. Maar die mailen mij dat ze een mail hebben verzonden naar de bezorgdienst en verder niets. Zij horen niets van hen zeggen ze. En geven vervolgens aan met een link naar hun website dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn als een pakket niet aankomt. Dat lijk mij niet kloppen.
Ik heb bij die site iets gekocht waarvan zij dan aangeven dat zij zorgen dat het gratis bij mij geleverd gaat worden.
Dan heb ik niet gekozen of kunnen kiezen voor een bepaalde verzendoptie maar dat hebben zij gedaan.
Inmiddels diverse mails gestuurd met dan steeds hetzelfde antwoord en dezelfde naam er onder van ene: Gerda Lanacken--
eGlobal Central NL. Naar mijn idee gewoon een niet bestaand persoon.
Wie heeft er nog meer deze problemen meegemaakt? En kunnen we met elkaar niet iets ondernemen om te zorgen dat ze alsnog ons pakket krijgen of ons geld terug? Ik heb niet betaald met Pay-pal. Dat vermeld ik alvast voor dat mensen mij adviseren om dan geld terug te laten storten, dan gaat helaas niet.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] E-Global
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
Re: E-Global
Lastig E-Global is een Chinese partij, zie ook hun adres gegevens op hun website. Ik ben niet op de hoogte van het Chinese consumentenrecht en of u recht heeft op een terugbetaling, immers zijn hun voorwaarden duidelijk.jpderuijter schreef: ↑22 jan 2019 11:55In november 2018 heb ik bij e-Global een telefoon besteld. Mijn schoonzoon had er een aantal weken eentje besteld en die was netjes aangekomen. Dus wij er ook eentje besteld. Maar helaas tot op heden nog niets gekregen. Wel een track en trace code maar daar schijnt het fout te zijn gegaan. Want hij zou aangekomen zijn op 23 november maar daarna niet meer verder gekomen. Nu kan ik geen klachten procedure beginnen dat moet de webwinkel doen. Maar die mailen mij dat ze een mail hebben verzonden naar de bezorgdienst en verder niets. Zij horen niets van hen zeggen ze. En geven vervolgens aan met een link naar hun website dat zij er niet verantwoordelijk voor zijn als een pakket niet aankomt. Dat lijk mij niet kloppen.
Ik heb bij die site iets gekocht waarvan zij dan aangeven dat zij zorgen dat het gratis bij mij geleverd gaat worden.
Dan heb ik niet gekozen of kunnen kiezen voor een bepaalde verzendoptie maar dat hebben zij gedaan.
Inmiddels diverse mails gestuurd met dan steeds hetzelfde antwoord en dezelfde naam er onder van ene: Gerda Lanacken--
eGlobal Central NL. Naar mijn idee gewoon een niet bestaand persoon.
Wie heeft er nog meer deze problemen meegemaakt? En kunnen we met elkaar niet iets ondernemen om te zorgen dat ze alsnog ons pakket krijgen of ons geld terug? Ik heb niet betaald met Pay-pal. Dat vermeld ik alvast voor dat mensen mij adviseren om dan geld terug te laten storten, dan gaat helaas niet.
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41