LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E-mail robot stuurt onbeschofte antwoorden: kan dat?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
HippSeme

E-mail robot stuurt onbeschofte antwoorden: kan dat?

Ongelezen bericht door HippSeme »

Dag allemaal,

Toen ik probeerde te bestellen bij een New Age webwinkel uit Rotterdam liep ik tegen allerlei rare problemen aan (die ik hier niet allemaal zal opschrijven).

Uiteindelijk is het min of meer opgelost. Eén ding is volgens mij een hoop onzin:
In het hele proces ontving ik een heel aantal niet ondertekende mails waarin ik voor rotte vis werd uitgemaakt, er werd gedreigd mij op de zwarte lijst te zetten en dat ik een schande voor de samenleving was.

Achteraf kreeg ik een soort excuus met daarin het argument dat al die onbeschofte mails automatisch werden gegenereerd door een e-mailrobot. Deze zou leren van hoe hij werd aangesproken en dat ging soms wel eens mis.

Volgens mij klopt hier helemaal niks van en is het gewoon een smoesje. Weet iemand hier meer over? Wie heeft dit ook meegemaakt?

Big-V

Re: E-mail robot stuurt onbeschofte antwoorden: kan dat?

Ongelezen bericht door Big-V »

Origineel gevonden, maar een automatische e-mailbeantwoorder kan natuurlijk alleen maar antwoorden geven die van tevoren zijn ingevoerd.

Gesloten