LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Easyparts één artikel twee prijzen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Martijn M.

Easyparts één artikel twee prijzen

Ongelezen bericht door Martijn M. »

Was op zoek naar spuitbussen verf.

Ik uitzoeken op internet waar ze het goedkoopste waren kwam ik bij easyparts.nl uit.

Nou zocht ik zwart metallic spray en kwam ik twee soorten tegen op die site.
Ik denk weet je wat ik bestel ze allerbij wel dan kijk ik wel wat het verschil is en welke ik het best kan gebruiken. Verder was er weinig info op de site over te vinden.

De ene kost €10,31 de andere €13,04

Krijg ik ze binnen wat denk je? Zijn het de zelfde!

Ik hun mailen want telefoon hebben ze schijnbaar niet, met de vraag hoe dit kan.

Krijg ik als antwoord: dat het van een oude en een nieuwe leverancier afkomstig is en dat ik in dat geval mazzel hebt.

Rare situatie hoe kan één en hetzelfde artikel nou twee prijzen hebben?
Wat kan mij het schelen voor hoeveel hun het inkopen.

Ik laat het hier maar bij want voor 3 euro is het niet de moeite maar een rare zaak.

Ik zag dat ze al op dit forum stonden dus een goede winkel nee zeer zeker niet.

Easyparts bedankt maar van maak krijgen jullie nooit meer een bestelling.

GJvdZ

Re: Easyparts één artikel twee prijzen

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Als de inkoopprijzen bij de oude en nieuwe leverancier anders is en de winkel wil voor alle producten eenzelfde marge maken, dan zijn de verkoopprijzen anders. Kan domweg het gevolg zijn van de manier waarop producten in hun systeem worden ingevoerd.

Martijn M.

maar als ik naar de supermarkt ga dan is een pak melk van merk A een pak melk van merk A waarom zou het ene duurder dan de andere zijn?

de consument heeft niks met marge te maken.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

Begrijp heel eerlijk gezegd niet dat je dit niet in een gewone winkel koopt, "kun je zien wat je koopt" zegt men. Tenzij je natuurlijk niet mobiel bent.

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Martijn M. schreef:maar als ik naar de supermarkt ga dan is een pak melk van merk A een pak melk van merk A waarom zou het ene duurder dan de andere zijn?

de consument heeft niks met marge te maken.
Wat maakt het uit. Je hebt precies gehad wat je hebt besteld. Ook had je vooraf al opgemerkt dat er alleen een prijsverschil was.

Stop dus met zeuren.

Of stuur het artikel lekker terug.

Martijn M.

Ben te lui om naar een winkel te gaan nou goed?
Wat maakt dat nou uit.

Het zal toch gek zijn als ik naar een winkel gaat en er staan twee dezelfde spuitbussen naast elkaar en de ene 10,- kost en de andere 13,- wat klopt er dan niet?
Nee meneer dit pak melk van campina kost 50 cent meer want dat is met pietersen gebracht en dit pak melk van campina door jansen.

Ik vraag mij trouwens af als het ook een gewone winkel betreft voor welke prijs ze het dan verkopen want de spuitbussen zijn identiek (artikelnummers, barcode)

prijsverschil had ik wel opgemerkt, maar als ze neer zetten dat het twee verschillende artikelen zijn en dat zijn het niet dan is dat een vorm van bedrog.
Ik zeur niet, ik maak mijn punt duidelijk en wil andere hierop wijzen.

Ach ik maak me er niet meer druk om heb mijn punt hierop gezet en weet nu waar ze ze bij mij in een gewone winkel met gelijke prijzen ook hebben, betaal ik ook nog eens geen verzendkosten.

ps krijg bijna het idee dat jullie van de winkel zijn zo fanatiek reageren. veel plezier verder.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

martijn, denk niet dat één van ons van easyparts is en van fanatiek reageren lees ik ook niets. Er is gewoon antwoord gegeven op een vraag die je stelt. Dat het je niet bevalt; tja, dat kan natuurlijk.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Martijn M. schreef: De ene kost €10,31 de andere €13,04
Ik hun mailen want telefoon hebben ze schijnbaar niet, met de vraag hoe dit kan.
Krijg ik als antwoord: dat het van een oude en een nieuwe leverancier afkomstig is en dat ik in dat geval mazzel hebt.
Je mailt ze met de vraag 'hoe het kan'.
Je krijgt daarop een eerlijk antwoord en dat vind je dan raar?! :roll:
Om deze reactie van jou te voorkomen hadden ze inderdaad beter meteen de prijs van de bussen van de oude leverancier omhoog kunnen doen.

ps krijg bijna het idee dat jullie van de winkel zijn zo fanatiek reageren
Bijna...en wat maakt dat je het niet helemaal denkt?

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Martijn M.

Op zich is het natuurlijk oliedom van dit bedrijfje om voor pakweg 3 euro zich een lading negatieve publiciteit op de nek te halen. Zo'n draadje zoals hier op internet en de negatieve mond tot mondreklame van jou in jouw netwerk, kost hen heel wat meer dan 3 euro. Kortom: kortzichtig en dom!

Met vriendelijke groet, Maxiem.

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

Jolijn schreef:
Martijn M. schreef: De ene kost €10,31 de andere €13,04
Je mailt ze met de vraag 'hoe het kan'.
Je krijgt daarop een eerlijk antwoord en dat vind je dan raar?! :roll:
Om deze reactie van jou te voorkomen hadden ze inderdaad beter meteen de prijs van de bussen van de oude leverancier omhoog kunnen doen.

ps krijg bijna het idee dat jullie van de winkel zijn zo fanatiek reageren
Bijna...en wat maakt dat je het niet helemaal denkt?
Idd. Beste reactie van de winkel was geweest om het goedkope product met 3 euro te verhogen. Deze stond verkeerd geprijsd... Sommige mensen zeuren echt teveel.

Gesloten