LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eci-Webwinkel vertraagde artikel(en)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bandung77

Eci-Webwinkel vertraagde artikel(en)

Ongelezen bericht door bandung77 »

Ik heb toch boeken via jullie besteld ondanks slechte referentie over ECI, maar nu??mijn bestelling nog steeds niet binnen???
Hoe toch??stond in het site van ECI voor 21.00 besteld morgen in huis?.
Ik wil mijn geld gewoon terug.

[i][i]Beste mevrouw Sumirat,

Helaas kunnen een of meer artikelen van uw bestelling met ordernummer 0114649200 nog niet worden geleverd. Uiteraard doen wij er alles aan om de vertraagde artikel(en) zo spoedig mogelijk te bezorgen. Helaas kunnen we nu nog niet aangeven wanneer dat zal zijn.

EAN-nummer: Omschrijving:

9789028423886 EVA LUNA

Mocht dit niet uw complete bestelling zijn, bekijk dan de status van uw gehele bestelling via de link 'Bestelstatus' op http://www.eci.nl.

Excuses voor het ongemak en bij voorbaat dank voor uw extra geduld.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice ECI.
Deze e-mail is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet rechtstreeks reageren. Heeft u naar aanleiding van dit bericht een vraag dan kunt u deze via onze website aan ons stellen. Ga daarvoor naar “contact” op http://www.eci.nl.

[/i][/size][/i][/i]

Miepje1

Re: Eci-Webwinkel vertraagde artikel(en)

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hallo daar, wat wil je bereiken met het openen van dit topic? Hoe lang is je bestelling al vertraagd? Een dag? Een week? Een maand? Het kan toch altijd gebeuren dat iets er even niet is; ze mailen netjes om je dat te vertellen. Als je dan gelijk je geld terug wilt, neem dan contact op met ECI in plaats van hier te gaan zitten gillen.

ECI Webcare
Contacteer:

Re: Eci-Webwinkel vertraagde artikel(en)

Ongelezen bericht door ECI Webcare »

Ik vind het vervelend om te lezen dat je je bestelling niet volgens leverafspraak gaat ontvangen. Als je je klantnummer en adresgegevens naar [email protected] mailt dan ga ik kijken wanneer wij het artikel weer kunnen leveren. Mocht het inderdaad zo zijn dat jij liever de bestelling annuleert en je geld terug krijgt dan kan ik dit ook voor je regelen. Sorry voor het ongemak!

Ruben van der Vliet
ECI Webcare

Gesloten