LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electroplus

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Folkerz
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 mar 2007 14:01

Electroplus

Ongelezen bericht door Folkerz »

Ik heb afgelopen december bij electroplus.nl een nintendo wii besteld. Deze heb ik al betaald door middel van vooruitbetaling. Deze levering (die eigenlijk 15 december zou plaatsvinden) is een aantal malen uitgesteld waarop ik de overeenkomst heb ontbonden. Ik kreeg eind december van hen een mail terug waarin stond dat ik binnen 14 dagen mijn geld kon verwachten. Na 14 dagen nogmaals gemaild, nu zou het binnen 5 dagen komen, na 5 dagen nog niks. Dit gaat al een tijdje zo door. Nu heb ik ze een mail gestuurd dat ik het nu zat ben en dat ze 5 dagen de tijd hebben om het geld op mijn rekening over te maken en dat er anders andere maatregelen genomen zouden worden.

Wat kan ik nu verder nog doen om ervoor te zorgen dat ik mijn bedrag (van 250 euro) zo snel mogelijk terug krijg?

Gesloten