LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Electrosky en service(not)

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
genux

Electrosky en service(not)

Ongelezen bericht door genux »

Ongeveer 2 weken een nieuwe HTC besteld bij Electrosky.Levering was binnen 5 dagen. Echter na het opstarten bleken er sms berichten in de inbox te staan die niet van mij waren. Gezien het taalgebruik in de sms'jes moeten ze afkomstig zijn geweest van een jonger iemand.
Ik heb Electrosky hiervan op de hoogte gebracht en zij ontkennen dat het een gebruikte kan zijn geweest. Ik heb Electrosky medegedeeld dat ik bewust voor een nieuwe HTC heb gekozen en geen gebruikte. Vervolgens beloofde Electrosky mij een geldelijke vergoeding (verschil tussen een nieuwe en gebruikt toestel). Helaas zijn ze deze afspraak niet nagekomen. :twisted:

dhc

Re: Electrosky en service(not)

Ongelezen bericht door dhc »

Misschien zijn de regels bij gsm's anders , maar aankopen via internet kunt u zonder opgaaf van reden binnen de gestelde termijn terugsturen....

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@

8. Afkoelingsperiode / Herroepingsrecht

8.1 De koper is bij aflevering verplicht te controleren of de geleverde zaken overeenkomen met de zaken die zijn besteld.
8.2 Klant dient binnen 24 uur van ontvangst een mail sturen naar ElectroSky dat hij zijn bestelling wilt retouneren, anders is retourneren niet. Retourpakketen worden niet aangenomen na 7 dagen van ontvangst.
8.3 De afkoelingsperiode geldt niet wanneer:
Het betreffende toestel aantoonbaar gebruikt is (gebruikssporen / belminuten / downloads / foto's / video's / beschermfolie verwijderd).
Het betreffende toestel buiten de 7 dagen bij ElectroSky retour komt.
De verpakking niet meer in originele staat is (doos kapot, geen plastic zakjes, etc.).
Producten reeds bij de fabrikant geregistreerd zijn door de klant.
Producten voor zakelijk gebruik of besteld door bedrijven.
8.4 Tijdens deze termijn dient de consument zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking. Echter, indien het product niet, slechts gedeeltelijk of in verslechterde toestand wordt teruggeleverd, zijn wij genoodzaakt een waardevermindering te verrekenen. De koper kan het risico van waardevermindering beperken indien hij de producten niet in gebruik neemt en handelingen nalaat die de waarde van het product beïnvloeden. Het retoursturen van het pakket is altijd op uw eigen rekening en risico. Dit houdt in dat wij geen verantwoordelijkheid dragen voor schade, vermissing of anderszins. Na ontvangst van uw retourzending zullen wij de inhoud controleren op eventuele schade en gebruik. Indien het product ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd is zullen wij binnen 20 werkdagen het bedrag crediteren en aan u terugstorten. Vergeet niet uw bankgegevens te vermelden. Heeft u ondanks het lezen van deze informatie nog vragen, dan kunt u ons bellen op 06-48386394 of stuur een e-mail naar [email protected]

Maxiem.

T. Evers

Ongelezen bericht door T. Evers »

Mijn dochter heeft helaas ook een telefoon gekocht bij Electrosky, een HTC Smart zwart. Ze beweren dat het een nieuwe is, maar er zat een verkeerde oplader in het doosje. Niet van HTC en niet passend op het toestel. Bovendien kon je zien dat er een grote sticker op de smoezelige verpakking had gezeten die ze eraf gehaald hadden.

Binnen een week terugsturen kon niet, omdat het pakje tijdens de vakantie in het studentenhuis bezorgd werd. De 7 dagen die Electrosky hanteert waren dus om voordat het pakje open ging.

Geen reactie op mailtjes, aan de telefoon geen excuses, alleen steeds de belofte van een nieuwe oplader. Die alsmaar niet kwam. De telefoon kon dus al die tijd niet gebruikt worden!

Na twee maanden een mail gestuurd om de koop te ontbinden en geld terug te vragen. Dit was de reactie: Retouneren van een product mag binnen de eerste 7 dagen van inkoop,daarna renouneren is helaas niet meer mogelijk.
De inhoud van elk toestel wordt gecontroleerd voor opsturen,niet alleen uw toestel en wordt weer geplakt met een Electrosky sticker. Wij hebben toen een nieuwe oplader met een evelop naar u toegestuurd,u moest ons toen vertellen dat u geen oplader van ons heb ontvangen. Ik stuur u nog een oplader binnen 1-2 dagen.

Na drie weken hebben we ze nogmaals gemaild en gezegd dat er niets binnen was en nu volgde er wel een envelop met oplader. Maar wij geloven echt niet meer dat het een nieuw mobieltje was.
:evil:

Gesloten