LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Elektrokoopjes Wijchen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
buby

Elektrokoopjes Wijchen

Ongelezen bericht door buby »

Wie heeft er ervaring met de webwinkel Elektrokoopjes te Wijchen?

Toxopeus

Re: Elektrokoopjes Wijchen

Ongelezen bericht door Toxopeus »

buby

Re: Elektrokoopjes Wijchen

Ongelezen bericht door buby »

Mijn ervaringen met Elektrokoopjes zijn ronduit slecht. Ik heb maanden geleden een navigitiesysteem gekocht; een Garmin Nuvi 255W. Ik heb in de tussenliggende tijd 3 exemplaren ontvangen en ook weer teruggestuurd, op mijn kosten wel te verstaan. Euvel: na maximale oplading loopt de accu binnen enkele uren leeg, terwijl het apparaat uitgeschakeld weggelegd is.
Natuurlijk is er volgens Elektrokoopjes niets aan de hand. Het apparaat werkt perfekt, volgens hen.
Ik kon een tegoedbon krijgen, een ander apparaat uitzoeken (met bijbetaling vanzelfsprekend) of men kon het laatste door mij teruggestuurde systeem weer aan mij terugsturen.
Aangezien Elektrokoopjes kennelijk niet in staat is, mij een deugdelijk produkt te leveren, doe ik verder geen zaken met hen.
Tot nu toe heb ik de aankoopsom, die ik teruggestort wilde hebben, niet ontvangen.
Elektrokoopjes=Elektromiskoopjes.

Gesloten