LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enorm teleurgesteld in Bol.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
AnnekeS

Enorm teleurgesteld in Bol.com

Ongelezen bericht door AnnekeS »

Maandag fototoestel besteld. Zou ik de volgende dag in huis hebben. Dinsdag nog niks gekregen. Leverdatum op PostNL schoof elke keer op. Twee keer met de klantendienst van Bol.com gebeld. Het toestel was verstuurd bij Bol.com en zou misschien nog geleverd worden. Vandaag, zaterdag, nog altijd geen fototoestel in huis. Leverdatum bij PostNL staat nu op ‘onbekend’. Nogmaals gebeld met Bol.com. Het pakket is verloren gegaan tijdens de verzending en zal hoogstwaarschijnlijk nooit geleverd worden :( Ik moet nu op zoek gaan naar een nieuw fototoestel. Op naar de winkel, dus, want via het internet bestel ik niet meer. Mijn geld krijg ik (hopelijk) terug, maar dat zal maar over vier weken zijn. Het internet staat blijkbaar ‘bol’ van gelijkaardige verhalen. Ik voel me opgelicht door Bol.com en ben helemaal niet tevreden. Het was de eerste keer dat ik iets via hen bestelde, maar meteen ook de laatste keer!

berndv

Re: Enorm teleurgesteld in Bol.com

Ongelezen bericht door berndv »

AnnekeS schreef:Maandag fototoestel besteld. Zou ik de volgende dag in huis hebben. Dinsdag nog niks gekregen. Leverdatum op PostNL schoof elke keer op. Twee keer met de klantendienst van Bol.com gebeld. Het toestel was verstuurd bij Bol.com en zou misschien nog geleverd worden. Vandaag, zaterdag, nog altijd geen fototoestel in huis. Leverdatum bij PostNL staat nu op ‘onbekend’. Nogmaals gebeld met Bol.com. Het pakket is verloren gegaan tijdens de verzending en zal hoogstwaarschijnlijk nooit geleverd worden :( Ik moet nu op zoek gaan naar een nieuw fototoestel. Op naar de winkel, dus, want via het internet bestel ik niet meer. Mijn geld krijg ik (hopelijk) terug, maar dat zal maar over vier weken zijn. Het internet staat blijkbaar ‘bol’ van gelijkaardige verhalen. Ik voel me opgelicht door Bol.com en ben helemaal niet tevreden. Het was de eerste keer dat ik iets via hen bestelde, maar meteen ook de laatste keer!
Had u niet kunnen kiezen voor het opnieuw verzenden van hetzelfde fototoestel? Het is natuurlijk spijtig dar dit bij uw eerste webshop ervoer. Bol.com is natuurlijk een hele,grote webshop, dus dat u van het meer negatieve verhalen leest is dan ook logisch. Wat ik hier op het forum meestal lees is dat bol.com de problemen wel altijd netjes oplost, misschie niet altijd in de snelheid die de klant wenst, maar wel binnen de in de wet gestelde regels. Dat geld zult u ook,absoluut wel terug krijgen van hen, en die periode van 4 weken is ook binnen de periode waaraan zij zich moeten houden.

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Hoe dit oplichting zou kunnen zijn snap ik niet.
Ik denk zelf eerder dat de fout bij Post.nl ligt.
Bol had het fototoestel immers al aan hen overgedragen voor verzending.
Zij hebben dus de fout gemaakt, niet Bol.
Het is tevens normaal dat het 30 dagen kan duren voor u uw geld terug krijgt.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

VioletPrue schreef:Hoe dit oplichting zou kunnen zijn snap ik niet.
Ik denk zelf eerder dat de fout bij Post.nl ligt.
Bol had het fototoestel immers al aan hen overgedragen voor verzending.
Zij hebben dus de fout gemaakt, niet Bol.
Het is tevens normaal dat het 30 dagen kan duren voor u uw geld terug krijgt.
Waarschijnlijk gejat door Post.nl medewerker. Pakketje verdwijnt immers niet zomaar in het niets.
De webshop moet zich inspannen om het geld per ommegaande te retourneren dit mag echter maximaal 30 dagen duren, maar ook niet langer.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Hier precies t zelfde. Camera besteld bij Bol, nooit ontvangen. Maar gelukkig nog niet betaald. Was ook geen enkel probleem.

Beetje rare titel aangezien de fout inderdaad hoogstws ligt bij PostNL en niet bij Bol.

Waarom heb je trouwens niet achteraf betaald?

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Denk niet dat BOL nog heel lang zaken doet met Post.nl als ze zo doorgaan. Heb begrepen dat het klachten regent. Inderdaad heel vervelend voor de klant maar ik denk niet dat het onwil is van bol.com.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

olaf79 schreef:Denk niet dat BOL nog heel lang zaken doet met Post.nl als ze zo doorgaan. Heb begrepen dat het klachten regent. Inderdaad heel vervelend voor de klant maar ik denk niet dat het onwil is van bol.com.
Hangt natuurlijk helemaal van het percentage af. 100 klachten op internet lijkt heel veel maar ten opzichte van het aantal bestellingen dat bol.com afhandelt is dat helemaal net veel natuurlijk. Dus pas als je alle cijfers hebt kan je conclusies trekken. Ik bestel al sinds het begin van bol.com regelmatig daar (en ook bij veel andere webwinkels) en er is nog nooit iets fout gegaan. En dat geldt waarschijnlijk voor het overgrote deel van de klanten.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Even voor Ts .

Vind het jammer voor u dat het zo gelopen is,laat ik dat vooropstellen,maar waarom niet gelijk gezegd ,lever nog maar keer?niks aan de hand eigenlijk
U moet toch al wachten op u geld? Of u dan wacht op de camera wat waarschijnlijk sneller is als het geld?

Maar wil wel zeggen,iets van 2 mnd terug was er ook topic die mev wilde ook gekd terug en was snel geregeld,binnen de tijd die ze hadden gezegd...

Geloof 10 dg,anders moet u even zoeken op dat topic,als u bol intikt zal het vast wel baar boven komen,ging over mobiele telefoon..

Het is idd wel waar,dagelijks gaan er zoveel dingen de deur uit ,er kan wel eens iets mis gaan WAT NIET LEUK IS!!
En de slechte dingen lees je vaak ,goede dingen melden mensen haast niet...

Hopelijk is het snel geregeld

Gesloten