LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met 247 raamdecoratie?
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 22 nov 2017 15:12
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Mijn ervaring met raamdecoratie is ook ronduit slecht. Ik heb 5 raamdecoraties besteld en de opgegeven maten klopten bij 4 stuks niet. Ook vanuit Engeland wordt beweerd dat hetgene dat besteld is ook daadwerkelijk geleverd is. Ondanks allerlei foto's beweren ze nog steeds dat 90 cm wat geleverd is hetzelfde is als 88 cm hetgeen besteld is.
Je komt met geen mogelijkheid langs de klantenservice en Engeland wil je niet te woord staan. Kortom, neem het risico niet en KOOP NIET BIJ 247Raamdecoratie is mijn advies!!!!
Je komt met geen mogelijkheid langs de klantenservice en Engeland wil je niet te woord staan. Kortom, neem het risico niet en KOOP NIET BIJ 247Raamdecoratie is mijn advies!!!!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 08 jan 2018 21:05
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Wik hebben vandaag de bestelling ontvangen en zijn echt super tevreden! Wat een mooi product en perfect op maat!
Ze zijn veruit de goedkoopste en leveren topkwaliteit!
Ze zijn veruit de goedkoopste en leveren topkwaliteit!
-
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 05 aug 2012 01:14
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Goede ervaring hier met dit bedrijf. 3 x 90x130 cm hout jaloezien besteld en geleverd voor €65 inclusief bezorging.
Alle maten klopten, mooi en goed werkend product voor de mens met de kleine beurs zoals ik. Heel blij met dit bedrijf.
Vanaf nu bestel ik alle Jaloezien bij dit bedrijf. Top!
Alle maten klopten, mooi en goed werkend product voor de mens met de kleine beurs zoals ik. Heel blij met dit bedrijf.
Vanaf nu bestel ik alle Jaloezien bij dit bedrijf. Top!
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
https://www.247raamdecoratie.nl/meet-gidsRobertJEverts schreef:Mijn ervaring met raamdecoratie is ook ronduit slecht. Ik heb 5 raamdecoraties besteld en de opgegeven maten klopten bij 4 stuks niet. Ook vanuit Engeland wordt beweerd dat hetgene dat besteld is ook daadwerkelijk geleverd is. Ondanks allerlei foto's beweren ze nog steeds dat 90 cm wat geleverd is hetzelfde is als 88 cm hetgeen besteld is.
Je komt met geen mogelijkheid langs de klantenservice en Engeland wil je niet te woord staan. Kortom, neem het risico niet en KOOP NIET BIJ 247Raamdecoratie is mijn advies!!!!
In de meetinstructie staat gewoon welke aftrek wordt gerekend voor plaatsing in de dag.
Voor een goede passing heb je nu eenmaal wat speling nodig.
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Een paar weken geleden een rolgordijn en jaloezien besteld bij 247raamdecoratie.nl. Omdat ik niet zeker was of het rolgordijn wel zou passen, eerst gebeld met de klantenservice om navraag te doen naar de hoogte wanneer opgerold. De situatie uitgelegd, medewerkster verzekerde me dat dit geen probleem zou opleveren.
De zending was er aardig snel. Een van de jaloezieën zat beschadigd in de doos, waarschijnlijk tijdens transport gebeurd. Verpakking is ook matig (alleen een omdoos en een plastic zak) dus niet erg verbazingwekkend. Kan gebeuren. Vervolgens het rolgordijn bekeken; paste in de verste verte niet; veel te hoog.
Weer contact opgenomen met de klantenservice. Het zou nagevraagd worden bij "de fabriek", daarna hoorde ik niks meer. Nog maar eens contact opgenomen. Voor de jaloezien kregen we een nieuwe. Die hebben we inmiddels ook gehad, goede service. Maar over het rolgordijn kreeg ik te horen dat dit inderdaad nooit zou passen en dat het ook niet mogelijk was dat een medewerker dat aangegeven zou hebben. Sorry? Dus ik heb het verhaal blijkbaar verzonnen!? Belachelijk.
De kwaliteit is waar je voor betaald. Mijn advies: trek net iets meer uit voor je raambekleding en bestel elders.
De zending was er aardig snel. Een van de jaloezieën zat beschadigd in de doos, waarschijnlijk tijdens transport gebeurd. Verpakking is ook matig (alleen een omdoos en een plastic zak) dus niet erg verbazingwekkend. Kan gebeuren. Vervolgens het rolgordijn bekeken; paste in de verste verte niet; veel te hoog.
Weer contact opgenomen met de klantenservice. Het zou nagevraagd worden bij "de fabriek", daarna hoorde ik niks meer. Nog maar eens contact opgenomen. Voor de jaloezien kregen we een nieuwe. Die hebben we inmiddels ook gehad, goede service. Maar over het rolgordijn kreeg ik te horen dat dit inderdaad nooit zou passen en dat het ook niet mogelijk was dat een medewerker dat aangegeven zou hebben. Sorry? Dus ik heb het verhaal blijkbaar verzonnen!? Belachelijk.
De kwaliteit is waar je voor betaald. Mijn advies: trek net iets meer uit voor je raambekleding en bestel elders.
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Ze hebben mij de verkeerde maat rolgordijn gestuurd (wij hebben de goede maat code door gegeven maar zij hebben de verkeerde maat in de doos gestopt)
Op hun site staat 21 dagen retour zenden bij standaard maten, en ik wil niet eens geld terug, wil de goede maat!!
Krijg nu dus van morgen weer een mail van ze met:
Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Bij ons is retourneren helaas niet mogelijk.
Hopend u zover voldoende geholpen te hebben.
Met vriendelijke groet,
............. Klantenservice
247Raamdecoratie
--
Een adres krijg je niet van ze, is ook niet te achterhalen, alleen een post adres.
Verzin voor je iets koopt bij dit bedrijf!
Ze staan trouwens niet eens bij de kamer van koophandel.
Op hun site staat 21 dagen retour zenden bij standaard maten, en ik wil niet eens geld terug, wil de goede maat!!
Krijg nu dus van morgen weer een mail van ze met:
Geachte heer en/of mevrouw,
Bedankt voor uw bericht.
Bij ons is retourneren helaas niet mogelijk.
Hopend u zover voldoende geholpen te hebben.
Met vriendelijke groet,
............. Klantenservice
247Raamdecoratie
--
Een adres krijg je niet van ze, is ook niet te achterhalen, alleen een post adres.
Verzin voor je iets koopt bij dit bedrijf!
Ze staan trouwens niet eens bij de kamer van koophandel.
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Wat een slechte winkel. Hebben tot 2x toe een defect duo-gordijn geleverd. Hebben een bedrijf in Engeland wat deze schijnbaar maakt (zeer slecht). Klantenservice reageert wanneer ze een keer zin hebben. Ik wil mijn geld terug, maar dat krijg ik niet. Ik adviseer om hier niets te kopen. ZEER SLECHT bedrijf met geen garantie en een service niveau van 0
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Ik heb ervaring..
Ik heb twee keer bij hun besteld...
Ik had na ongeveer drie weken mijn 4 Jaloezien binnen...
Alle vier afdeklijsten waren te lang heb ze zelf ingekort...
Deze afdeklijsten zatenalle vier verstek aan...
Nou komt mijn probleem bij mijn twee bestelling zaten er geen verstek aan en daardoor sloot 1 niet mooi aan..
Ik heb toen menigmaal contact gezocht maar ben niet naar te vredenheid geholpen..
Ik moest voor 1 afdeklijst 20 euro betalen..
Niet klant gericht en een service van niks..
Raad mensen af om bij hun te bestellen..
0
Ik heb twee keer bij hun besteld...
Ik had na ongeveer drie weken mijn 4 Jaloezien binnen...
Alle vier afdeklijsten waren te lang heb ze zelf ingekort...
Deze afdeklijsten zatenalle vier verstek aan...
Nou komt mijn probleem bij mijn twee bestelling zaten er geen verstek aan en daardoor sloot 1 niet mooi aan..
Ik heb toen menigmaal contact gezocht maar ben niet naar te vredenheid geholpen..
Ik moest voor 1 afdeklijst 20 euro betalen..
Niet klant gericht en een service van niks..
Raad mensen af om bij hun te bestellen..
0
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
NIET DOEN !!
[ongefundeerde passage verwijderd] Je krijgt je goederen niet die je besteld hebt. De klantendienst houdt je aan het lijntje en na een aantal mails reageren ze niet meer. Ik heb in totaal 2 bestellingen gedaan.
Bestelling 1 : Ontbrekende koorden voor het rolgordij.
Bestelling 2 : Met belofte dat de koorden zouden meegeleverd worden .. niet ontvangen dus.
Volgens hun werd deze wel afgeleverd.
Ontbrekende delen (bedieningskoord) van een rolgordijn ... wacht er nu reeds 4 maand op.
Kortom meer dan 300 euro kwijt en vooral het vertrouwen in deze [ongefundeerde passage verwijderd] website !
Dus goede raad : Geen aankopen doen bij 247raamdecoratie.nl [hyperlink verwijderd]
Aan de mensen die voor deze website werken ... ik hoop (of toch wel ) dat ze dit hun nooit zelf overkomt bij een andere website
[ongefundeerde passage verwijderd] Je krijgt je goederen niet die je besteld hebt. De klantendienst houdt je aan het lijntje en na een aantal mails reageren ze niet meer. Ik heb in totaal 2 bestellingen gedaan.
Bestelling 1 : Ontbrekende koorden voor het rolgordij.
Bestelling 2 : Met belofte dat de koorden zouden meegeleverd worden .. niet ontvangen dus.
Volgens hun werd deze wel afgeleverd.
Ontbrekende delen (bedieningskoord) van een rolgordijn ... wacht er nu reeds 4 maand op.
Kortom meer dan 300 euro kwijt en vooral het vertrouwen in deze [ongefundeerde passage verwijderd] website !
Dus goede raad : Geen aankopen doen bij 247raamdecoratie.nl [hyperlink verwijderd]
Aan de mensen die voor deze website werken ... ik hoop (of toch wel ) dat ze dit hun nooit zelf overkomt bij een andere website
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jul 2018 10:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde beweringen en hyperlink door Moderator verwijderd
Reden: Ongefundeerde beweringen en hyperlink door Moderator verwijderd
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 dec 2018 16:01
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Ophanging met kliksysteem dat niet duidelijk en niet betrouwbaar vastklikt. Al twee keer een complete zonwering op mijn hoofd gehad bij het opendoen (omhoog hijsen) van de lamellen. Gelukkig geen serieus letsel, alleen wat butsen en schrammen. Daarna bij alle opgehangen lamellen het kliksysteem geblokkeerd door er houten blokjes voor te schroeven. Dat was nog een hoop werk. Kortom: goedkoop is duurkoop.
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Bagger !!! Echt drama kwaliteit.... Na 3 weken wachten eindelijk de rolgordijnen. Verkeerder maat. Blijkt hey dus in Engeland te worden gemaakt. Staat nergens. Dus weer wachten op 1x nieuw rolgordijn die dus fout van van de 3x.
Zeggen 10 dagen levering, was dus 3 weken. Na 7 weken eindelijk het 3de rolgordijn. Kwaliteit is echt slecht .... (lijkt allemaal mooi op fotos maar product zelf is dus lage kwaliteit). Ik denk dat we over een jaar ofzo dit weer moeten vervangen.
Afrader dus!
Zeggen 10 dagen levering, was dus 3 weken. Na 7 weken eindelijk het 3de rolgordijn. Kwaliteit is echt slecht .... (lijkt allemaal mooi op fotos maar product zelf is dus lage kwaliteit). Ik denk dat we over een jaar ofzo dit weer moeten vervangen.
Afrader dus!
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Ronduit ontevreden!
bestelde rolgordijn eind mei.
Fabricagefout in optreksysteem, geen connectie dus onbruikbaar.
Filmpje doorgestuurd, geen reactie. zogezegd niet ontvangen, nogmaals doorgestuurd, geen reactie.
Ik geef het op
bestelde rolgordijn eind mei.
Fabricagefout in optreksysteem, geen connectie dus onbruikbaar.
Filmpje doorgestuurd, geen reactie. zogezegd niet ontvangen, nogmaals doorgestuurd, geen reactie.
Ik geef het op
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Ik heb een hele nare ervaring met dit bedrijf, hebben jaloezieën gestuurd met een verkeerde maat, wensen dit niet aan te passen. Beide jaloezieën zijn een halve cm te breed en zij vertellen dat het binnen de marge is dus zoek het maar uit!! kan deze niet plaatsen want ze passen er niet tussen, van klantenservice is geen sprake. Geen oplossing, alleen foto's blijven sturen en dan maar weer wachten, nu al meer dan een maand verder en nog geen oplossing. Ze sluiten het dossier en doen niets, dat is hun beleid zeggen ze. Beroepen zich op dingen die niet kloppen of beschreven staan. Directie of leidinggevende krijg je niet te spreken, alleen de dames aan de telefoon, die er niets van af weten. Heel triest. Zit nu met een aantal jaloezie waar ik niets mee kan. Wat een naar bedrijf, echt slecht wat een nare situatie. ADVIES NIET KOPEN BIJ DIT BEDRIJF..... ECHT NIET DOEN..!!!
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Knip die halve centimeter er af. Probleem opgelost.
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Waar staat dit in hun voorwaarden? Als ik zo hun pagina doorkijk zie ik dat ze een pagina hebben met meetinstructies:
https://www.247raamdecoratie.nl/meet-gids
Als u gewoon keurig de maten doorgegeven heeft zoals ze zijn en ze hebben zijn een halve centimter groter dan datgene wat u doorgeven heeft, dan moeten zij dit maar oplossen. Als ik die pagina zo bekijk, halen ze bij horizontale jaloezien er ook nog 1 cm zelf af van de maten die u doorgeeft. IK lees nergens in de algemene voorwaarden of de meetinstructie dat zij hun maten afwijkend mogen leveren. Of ik lees er overheen.
-
- Berichten: 12782
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Ervaring met 247 raamdecoratie?
Gelukkig dat u ook hebt geluisterd naar eerdere ervaringen. Dit topic loopt al 4 jaar en alle waarschuwingen ten spijt, u hebt er toch besteld. Zoals het al eerder is aangegeven hier: goedkoop is duurkoop.