Heb een aantal postorderbedrijven op internet ontdekt die ik nog niet kende. Het gaat om tchibo en bonprix.
Is er iemand die met deze bedrijven ervaring heeft? Dan met name op het gebied van retouren, betaling etc. De 'standaard' bedrijven als Neckermann, Wehkamp en Otto ken ik inmiddels wel. Hier heb ik over het algemeen goede ervaringen mee, maar ben wel een beetje huiverig over deze voor mij dus onbekende bedrijven. Je leest en hoort wel eens het een en ander over bestellen via internet, vandaar.
Bij bonprix moet je op de site je bankrekeningnummer invullen, hier hou ik dus niet zo van. Is er iemand die weet of dit problemen kan geven?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met deze bedrijven?
Re: Ervaring met deze bedrijven?
Ik doe al een jaar zaken met hun op wekelijkse basis. Nooit problemen met hun gehad.
Een echte aanrader dus.
Een echte aanrader dus.
-
bodejosm43
Bonprix is een soort Franse Hema. Zoiets als de oude Ter Meulen, waar je ook via een boekje kon bestellen.
Ehh, sorry, met wie van de twee doe je precies zaken?
tchibo bestond in de jaren 50 al.
Het is in ons land alleen verdrongen door Otto, maar in Duitsland nog steeds een bedrijfdat vertrouwen uitstraalt.
Het is in ons land alleen verdrongen door Otto, maar in Duitsland nog steeds een bedrijfdat vertrouwen uitstraalt.
Nou, heb imiddels bij beide bedrijven iets besteld. Tot nog toe absoluut geen klachten: snelle levering, duidelijke info over retourzenden en betalen. Bij Bonprix overigens: prima kleding en het kost drie keer niks. Aanrader!
-
Dennis--SP
Ik heb zojuist een Ijsmaker en een Donutmaker besteld bij Tchibo! 
Leuke spullen voor een niet al te dure prijs maar wel 3 jaar garantie en receptideeën!
Leuke spullen voor een niet al te dure prijs maar wel 3 jaar garantie en receptideeën!
-
bodejosm43
Tschibo is een Duits koffiemerk, dat in Duitsland zelf ook winkels exploiteert. Aan de ene kant een coffee-corner, en aan de andere kant een afdeling met allemaal leuke hebbedingetjes. Dat ze ook post-order deden (en ook nog in Nederland), dat wist ik niet.