LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaring met Sunoccasions.nl?
Ervaring met Sunoccasions.nl?
Heeft er iemand ervaring met Sunoccasions.nl? Ik wil er graag wat bestellen, maar kan geen ervaringen vinden op internet. Het is ook niet een grote website. Heeft iemand meer info?
Re: Ervaring met Sunoccasions.nl?
ze zijn in 2005 opgericht en ze hebben nog meer sites
knuffelkamers.nl, verhuurknaller
denk als je effe hun sites controleert voor ervaringen of klachten dan weet je zo of het betrouwbaar is.
ze zitten in assen en hebben een bedrijfspand daar dus ik denk dat het wel een oke adres is.
knuffelkamers.nl, verhuurknaller
denk als je effe hun sites controleert voor ervaringen of klachten dan weet je zo of het betrouwbaar is.
ze zitten in assen en hebben een bedrijfspand daar dus ik denk dat het wel een oke adres is.
Hun website voldoet niet aan de wettelijke eisen: ik zie namelijk geen algemene voorwaarden.Ambitious schreef:Heeft er iemand ervaring met Sunoccasions.nl? Ik wil er graag wat bestellen, maar kan geen ervaringen vinden op internet. Het is ook niet een grote website. Heeft iemand meer info?
Daarnaast hebben ze géén Thuiswinkel waarborg keurmerk en zijn ze, naar wat lijkt, nergens aangesloten.
Echter doen ze ook niet alsof ze ergens bij zijn aangesloten of een keurmerk hebben, iets wat onbetrouwbare sites vaak wel doen.
Er gaan niet direct alarmbellen af, maar blijft een gokje. Misschien het adres eens natrekken?
Bedankt voor jullie reacties!
Mocht je nou toch besluiten er te bestellen, laat je dan even weten hoe het afloopt? Dan help je gelijk mensen die in de toekomst deze webwinkel opzoeken.
-
Ik weet niet of je inmiddels al een zonnehemel hebt besteld maar dat kun je met een gerust hart doen. Wij hebben nog nooit een ontevreden klant gehad. De algemene voorwaarden staan wel op de site, die moet je lezen en accorderen als je een bestelling plaats. Verder zijn wij niet aangesloten bij welke waarborgvereniging dan ook omdat dit in vele gevallen alleen maar geld kost en uiteindelijk weinig oplevert. Gewoon goed en eerlijk blijven dat is wat telt. Het klopt dat wij meer websites op ons adres hebben maar dat komt doordat wij meer bedrijven hebben. Ook allemaal met tevreden klanten. en daar zijn we best trots op.
Dat klinkt positief. Dat keurmerk is helemaal terecht, het is leuk betalen voor een keurmerk, maar feitelijk biedt het weinig.
Ik zou wel 1 tip willen geven:
Ik zou wel 1 tip willen geven:
Deze horen volgens de wet op je hoofdpagina te staan, althans een link er naar toe. Zelfde geldt voor de retour en leveringsvoorwaarden. Onlangs heeft de acm namelijk nog boetes vanaf 50.000 euro opgelegd aan een aantal webshops die hier niet aan voldeden.Kotersenco schreef:De algemene voorwaarden staan wel op de site, die moet je lezen en accorderen als je een bestelling plaats.
Als deze firma pas in oktober reageerde op een bericht uit mei...... wij van WC eend.....