Ik vraag mij af of er meer mensen zijn die een slechte ervaring hebben met vooraluwonderdelen.nl.
Ik heb hier op 27 september een drietal vochtmeters (hygrometers) besteld. De volgende dag ontving ik een email van de webwinkel met de mededeling dat het product niet op voorraad is en dat levering enige tijd op zich zal laten wachten.
Uitstekend dat zo'n mail verstuurd word!
Op zaterdag 16 october kreeg ik een reactie op mijn email met de vraag waarom levering nog steeds uitblijft. vooraluwonderdelen.nl liet weten maandag pas contact op te kunnen nemen met de leverancier om dit na te vragen.
Maandag 18 oktober liet vooraluwonderdelen.nl mij per email weten dat de leverancier had aangegeven dat het product niet meer leverbaar is. "Het geld wordt teruggestort op uw rekening."
Helaas zit ik vandaag, donderdag 18 november nog steeds te wachten op mijn geld. Al met al een zeer teleurstellende ervaring tot dusver!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaring met vooraluwonderdelen.nl
Re: ervaring met vooraluwonderdelen.nl
Nooit een reactie op mijn email gekregen maar op 22-11-2010 is het bedrag dat ze mij verschuldigd waren alsnog door hen overgeboekt.
-
MAXIEM
Re: ervaring met vooraluwonderdelen.nl
nvv
De 30 dagen termijn geldt NIET als de verkoper niet kan leveren. Dit shopje had dus de koopsom uiterlijk op 19 oktober moeten terugstorten. Advies: voortaan dus maar niets meer bestellen bij deze verkoper.
Maxiem.
De 30 dagen termijn geldt NIET als de verkoper niet kan leveren. Dit shopje had dus de koopsom uiterlijk op 19 oktober moeten terugstorten. Advies: voortaan dus maar niets meer bestellen bij deze verkoper.
Maxiem.