LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met www.handig.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bjornkeizers
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 okt 2006 15:03

Ervaring met www.handig.nl

Ongelezen bericht door bjornkeizers »

Hallo allemaal,

Ik heb een positieve ervaring met het kopen via www.handig.nl ; een site met tuinartikelen en dhz-spullen.

Op 15 zondag 15 oktober bestelde ik daar een Gardena tuinslang-in-casette van 15 meter en een bijpassend Gardena spuitpistool; cadeau's voor mijn vader voor kerst :)

Ik heb die dag nog het geld overgemaakt naar BiBit die de betaling afhandelde. De bezorgkosten waren 10 Euro; ik weet niet of dat hoog of laag is voor zo'n soort winkel, maar gezien het gewicht en de omvang van de spullen klinkt het redelijk :D

Donderdagmorgen 19 oktober stond de postbode op de stoep met het pakket; ik kreeg dezelfde dag ook nog een losse factuur per post. De spullen zijn correct en snel geleverd.

Ik heb nog wél twee kleine puntjes:

1) ik kreeg geen mailtje dat het pakket verstuurd was; lastig als je niemand hebt die in huis kan zijn.

2) de casette en het pistool waren niet verpakt in een doos maar gewoon in dik, bruin papier. De casette zat in een eigen verpakking en het pistool was daar op een nette manier naast verpakt. Nou kan er in principe weinig kapot gaan aan een tuinslang, maar voor mijn *gevoel* had ik het liever in een doos verpakt gezien.

Al met al ben ik zeker tevreden over de snelle en correcte service van handig.nl.

Gesloten