Mexx stuurt mij een aanmaning die er ruim 11 dagen over heeft gedaan om mijn brievenbus te bereiken. (Overigens de eerste aanmaning die ik in hele mijn leven heb ontvangen). Het verschuldigde bedrag had ik toevallig pas overgemaakt. In de aanmaning staat dat het bedrag binnen 7 dagen overgemaakt moet worden. Dat zal niet meevallen als je de aanmaning pas na 11 dagen in de brievenbus krijgt! De klantenservice heeft daar helemaal geen boodschap aan. Ze hebben het uit handen gegeven aan een incasso bureau, want ik had immers niet binnen de 7 dagen betaald....
Ik ben in het verleden al vaker tegen de starre houding van de klantenservice aangelopen. Betalingsherinneringen sturen b.v. voor artikelen die al lang zijn geretourneerd, een pakket terug sturen en i.p.v. dat dat pakket naar Mexx ging kreeg ik het weer terug aangeboden. Zicht termijn verstreken natuurlijk, weer toestanden met de klantenservice......
Ik ben al jaren klant van mexx en heb door de jaren heen voor duizenden euro's aan artikelen gekocht. Ik heb de mexx connectcard excellent (de vip kaart zeg maar:D ) dus vind mezelf toch wel een behoorlijke klant
Ik ben zo boos dat ik het liefst alle Mexx kleding die ik heb in de zak van max zou willen stoppen. Maar ja.... aangezien 99% van mijn outfits bestaat uit Mexx ..... Je zou bij het zien van het Mexx label spontaan onwel worden.
Toch jammer dat Mexx vindt dat ze op deze manier met haar klanten moet omgaan. Ik ben in ieder geval klant af en heb mijn (vip) connect card weggegooid.