| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ervaringen met Alleenwoensdag.nl?
-
J.A.L. de Koeijer
Ervaringen met Alleenwoensdag.nl?
Goedendag,
Op 17 september jongstleden heb ik bij alleenwoensdag.nl (wekelijks 1 aanbieding op de site) een tas besteld als cadeau voor mijn vriendin.
In de bevestigingsmail werd gezegd dat deze binnen twee weken geleverd zou worden.
Na een maand was er nog steeds geen spoor van de tas te bekennen en heb ik een email naar deze winkel gestuurd met de vraag of er iets mis was gegaan met verzenden of dat er misschien andere problemen waren.
Toen er na een week geen reactie op deze mail kwam, heb ik nogmaals een mail gestuurd (dit keer op iets minder vriendelijke toon) en heb ik een paar keer geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer wat op de site staat.
Ook telefonisch was er niemand bereikbaar.
Na deze problemen heb ik maar geprobeerd of ik via de ouderwetse post deze mensen misschien kon bereiken, ook op deze brief kwam geen antwoord.
Vorige week (14 november) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij verzekerde dat hij zo snel mogelijk zou terugbellen met een oplossing.
Tot op heden heb ik niks van deze mensen gehoord.
Ik begin het zo langzamerhand een beetje beu te worden en wil eigenlijk graag mijn centen terug. Het is maar 17 euro maar het gaat mij om het principe.
-Zijn er hier misschien nog meer mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf?
-Heeft er misschien iemand tips wat ik verder nog kan doen om mijn geld terug te krijgen?
Op 17 september jongstleden heb ik bij alleenwoensdag.nl (wekelijks 1 aanbieding op de site) een tas besteld als cadeau voor mijn vriendin.
In de bevestigingsmail werd gezegd dat deze binnen twee weken geleverd zou worden.
Na een maand was er nog steeds geen spoor van de tas te bekennen en heb ik een email naar deze winkel gestuurd met de vraag of er iets mis was gegaan met verzenden of dat er misschien andere problemen waren.
Toen er na een week geen reactie op deze mail kwam, heb ik nogmaals een mail gestuurd (dit keer op iets minder vriendelijke toon) en heb ik een paar keer geprobeerd te bellen naar het telefoonnummer wat op de site staat.
Ook telefonisch was er niemand bereikbaar.
Na deze problemen heb ik maar geprobeerd of ik via de ouderwetse post deze mensen misschien kon bereiken, ook op deze brief kwam geen antwoord.
Vorige week (14 november) kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn die mij verzekerde dat hij zo snel mogelijk zou terugbellen met een oplossing.
Tot op heden heb ik niks van deze mensen gehoord.
Ik begin het zo langzamerhand een beetje beu te worden en wil eigenlijk graag mijn centen terug. Het is maar 17 euro maar het gaat mij om het principe.
-Zijn er hier misschien nog meer mensen met slechte ervaringen met dit bedrijf?
-Heeft er misschien iemand tips wat ik verder nog kan doen om mijn geld terug te krijgen?
-
Happy Shopper
Re: Ervaringen met Alleenwoensdag.nl?
Deze website is van Tradebasics.nl. Wat je nog zou kunnen proberen is op deze website http://www.tradebasics.nl het contactformulier invullen. meestal reageren ze hier direct op.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Happy Shopper
Succes!
Met vriendelijke groet,
Happy Shopper
-
J.A.L. de Koeijer
Ik betwijfel het, dit formulier gaat namelijk naar precies hetzelfde mailadres waar ik al heel de tijd naartoe mail....
in ieder geval bedankt!
mvg,
J.A.L. de Koeijer
in ieder geval bedankt!
mvg,
J.A.L. de Koeijer
-
J.A.L. de Koeijer
Zoals al te verwachten valt geen reactie.
Ik heb even overlegd met mijn juridisch adviseur en ga aangifte doen tegen dit bedrijf en mijn geld terugvorderen op basis van Burgerlijk Wetboek 21:7 http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
Zijn er meer gevallen bekend waarin dit bedrijf z'n afspraken niet nakwam?
Ik heb even overlegd met mijn juridisch adviseur en ga aangifte doen tegen dit bedrijf en mijn geld terugvorderen op basis van Burgerlijk Wetboek 21:7 http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/21.html
Zijn er meer gevallen bekend waarin dit bedrijf z'n afspraken niet nakwam?
Ik heb op 12 november een wijnrek besteld bij alleenwoensdag.
Na ook 2 mailtjes te hebben gestuurd, en proberen te bellen ben ik gaan rond googlen.
Zo ben ik op deze site terecht gekomen. Dit wijnrek heeft mij 40 euro gekost!
Nu wil ik ook zo spoedig mogelijk mijn wijnrek hebben, of mijn geld terug! Het kado was voor kerst bedoelt, maar ben bang dat ik wat anders moet kopen.
mvg Qoen
Na ook 2 mailtjes te hebben gestuurd, en proberen te bellen ben ik gaan rond googlen.
Zo ben ik op deze site terecht gekomen. Dit wijnrek heeft mij 40 euro gekost!
Nu wil ik ook zo spoedig mogelijk mijn wijnrek hebben, of mijn geld terug! Het kado was voor kerst bedoelt, maar ben bang dat ik wat anders moet kopen.
mvg Qoen
-
J.A.L. de Koeijer
Dan bent u nu al de derde die zich meldt.
Misschien een idee om gezamenlijk aangifte te doen bij de politie.
Misschien een idee om gezamenlijk aangifte te doen bij de politie.
Ik zou wel aangifte willen doen, maar heb deze anderhalve maand ontzettend druk met werk. Helaas heb ik nu dus geen tijd om vanalles uit te zoeken, en staarten te trappen.
Ik wil natuurlijk graag mijn geld ook terug, dus heb wel een overschrijvings bewijs en bestel bevestiging die ik kan toe mailen.
Mvg Qoen
Ik wil natuurlijk graag mijn geld ook terug, dus heb wel een overschrijvings bewijs en bestel bevestiging die ik kan toe mailen.
Mvg Qoen
Ben ik weer,
Na toch maar wat rond googlen en weer te bellen heb ik een telefoonnummer weten te bemachtingen van NetBasics BV. Hieronder valt TradeBasics, die weer te maken heeft met alleenwoensdag.nl.
Ik heb via NetBasics het 06nummer gekregen van de gene gekregen die verantwoording heeft over alleenwoensdag.
Ik heb hem nog niet te pakken gekregen, maar misschien dat jullie iets hebben aan het nummer van NetBasics.
dat is 0342 404480
Ik heb helaas nog niets terug gehoort van NetBasics die het een en ander zouden uitzoeken.
Mvg Qoen
Na toch maar wat rond googlen en weer te bellen heb ik een telefoonnummer weten te bemachtingen van NetBasics BV. Hieronder valt TradeBasics, die weer te maken heeft met alleenwoensdag.nl.
Ik heb via NetBasics het 06nummer gekregen van de gene gekregen die verantwoording heeft over alleenwoensdag.
Ik heb hem nog niet te pakken gekregen, maar misschien dat jullie iets hebben aan het nummer van NetBasics.
dat is 0342 404480
Ik heb helaas nog niets terug gehoort van NetBasics die het een en ander zouden uitzoeken.
Mvg Qoen
Goed nieuws mensen!
Geachte heer XXXXX,
Naar aanleiding van uw bericht van vanochtend kan ik u meedelen dat we uw melding aan alleenwoensdag.nl doorgegeven hebben. Wij gaan er van uit dat dit volgende week opgelost wordt. Ofwel dat het product wordt afgeleverd, of dat u uw geld retour krijgt.
Netbasics kan hier geen actieve rol in spelen, maar kan slechts de boodschapper zijn. Zoals gezegd betreft alleenwoensdag.nl een aparte b.v. die ook niet bij Netbasics gevestigd is.
Excuses voor de overlast.
Ik ben benieuwd!
Geachte heer XXXXX,
Naar aanleiding van uw bericht van vanochtend kan ik u meedelen dat we uw melding aan alleenwoensdag.nl doorgegeven hebben. Wij gaan er van uit dat dit volgende week opgelost wordt. Ofwel dat het product wordt afgeleverd, of dat u uw geld retour krijgt.
Netbasics kan hier geen actieve rol in spelen, maar kan slechts de boodschapper zijn. Zoals gezegd betreft alleenwoensdag.nl een aparte b.v. die ook niet bij Netbasics gevestigd is.
Excuses voor de overlast.
Ik ben benieuwd!
Ik heb op 12 november 2 wijn rekken besteld bij alleenwoensdag.nl
En 50 mailtjes gestuurd op verschillende emailadressen. Deze wijnrekken hebben mij 80 euro gekost!
Nu wil ik ook zo spoedig mogelijk mijn wijnrek hebben, of mijn geld terug! .
[email protected]
http://www.geschenkservice.nl/ is ook van tradebasics.nl
http://www.tradebasics.nl/
Bij: Tradebasics B.V.
Verlengde Oosterdiep OZ 109
7884 RE Barger-Compascuum
Telefoon: (0591) 39 11 66
geen antwoord
Plantagelaan 55
Postcode en Plaats
3772 MB Barneveld
Contactgegevens
Telefoonnummer : 0342-418225
geen antwoord
daar wordt je toch gek van !!!!!!!!!!!!!
groeten, Ina van Os
En 50 mailtjes gestuurd op verschillende emailadressen. Deze wijnrekken hebben mij 80 euro gekost!
Nu wil ik ook zo spoedig mogelijk mijn wijnrek hebben, of mijn geld terug! .
[email protected]
http://www.geschenkservice.nl/ is ook van tradebasics.nl
http://www.tradebasics.nl/
Bij: Tradebasics B.V.
Verlengde Oosterdiep OZ 109
7884 RE Barger-Compascuum
Telefoon: (0591) 39 11 66
geen antwoord
Plantagelaan 55
Postcode en Plaats
3772 MB Barneveld
Contactgegevens
Telefoonnummer : 0342-418225
geen antwoord
daar wordt je toch gek van !!!!!!!!!!!!!
groeten, Ina van Os
Hallo.
In november heb ik een suikerspinmachine gekocht bij tradebasics. Na vele mails en 2 brieven nog steeds geen wedergehoor.
Tot ik vandaag na honderden keren weer dat nummer belde. Er zit een nieuw bedrijf in dat kantorenpand en de betreffende meneer (die er niks mee te maken heeft) is bezig het nummer af te sluiten. Als ik die middag terugbelde zou ik het telefoonnummer krijgen van de eigenaren.
Groetjes,
Thom
In november heb ik een suikerspinmachine gekocht bij tradebasics. Na vele mails en 2 brieven nog steeds geen wedergehoor.
Tot ik vandaag na honderden keren weer dat nummer belde. Er zit een nieuw bedrijf in dat kantorenpand en de betreffende meneer (die er niks mee te maken heeft) is bezig het nummer af te sluiten. Als ik die middag terugbelde zou ik het telefoonnummer krijgen van de eigenaren.
Groetjes,
Thom