LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Kadocus.nl [OPGELOST]

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mcruscher

Ervaringen met Kadocus.nl [OPGELOST]

Ongelezen bericht door mcruscher »

Hallo allemaal,

Recentelijk hebben wij een babybox met kleed bij kadocus.nl gekocht (30-04) maar tot op heden (08-05) nog niet geleverd.

Op de site staat aangegeven dat ze leveren binnen 3 werkdagen ....

Heeft iemand van jullie recente ervaringen met deze webshop?

MvG L. Postma
Laatst gewijzigd door mcruscher op 10 mei 2010 21:04, 1 keer totaal gewijzigd.

mcruscher

Re: Ervaringen met Kadocus.nl [OPGELOST]

Ongelezen bericht door mcruscher »

Hallo allemaal,

Vandaag zijn de bestelde artikelen thuis aangeboden. Helaas waren wij niet thuis maar ik kon keurig via een website aangeven wanneer we wel thuis waren voor het in ontvangst nemen van de artikelen. Ik ga er dan ook vanuit dat deze morgen correct worden geleverd.

Vandaag heb ik ook telefonisch contact gehad met Kadocus.nl. Dit was een bijzonder plezierig gesprek waarin het contactpersoon van kadocus vroeg of de bestelde artikelen al waren geleverd. Op de vraag waar de vertraging vandaan kwam gaf de beller aan dat dit door de verschillende vrije dagen in de afgelopen week (30-4, 5-5) kwam. Uiteraard is hier begrip voor. Wellicht dat zoiets op site genoemd kan worden.

Kortom: ik ben tevreden over de afhandeling van mijn bestelling!

Met vriendelijke groet,
L. Postma

Gesloten