LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Navadio of Use audio

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Mieke1234

Ervaringen met Navadio of Use audio

Ongelezen bericht door Mieke1234 »

Goedemiddag zijn er mensen hier die ervaringen hebben met Navadio of Use audio?

Wij hebben nogal wat problemen met terugbetaling van een geannuleerde radio , ze beloven veel , spreken erlkaar tegen.

Hoop dat er hier mensen zijn die ons raad of bun ervaringen kunnen vertellen?.

Onze raad is. KOOP HIER NOOIT IETS !! .

Groetjes Mieke

NeoDutchio

Re: Ervaringen met Navadio of Use audio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als u Navaudio bedoeld, nee, geen ervaring mee. De algemene voorwaarden gaan tegen de wet in. Alleen om die reden zou ik al niet gaan kopen daar.

Maar wat is uw probleem dan? Wat moet er terug betaald worden en waarom? Heel veel mensen roepen om ergens niet meer te kopen, maar een reden wordt er nooit bij verteld. Als wij naar iedereen moeten luisteren kunnen wij nergens meer iets kopen. Iets meer info zou dus wenselijk zijn.

Mieke1234

fonsflons schreef:Aangezien er in je klaagpost ongeveer 38 taal en spelfouten staan....zou het kunnen zijn dat je bij het plaatsen van je bestelling wellicht ook ergens een typefout gemaakt hebt waardoor een en ander wat moeizamer dan nodig verloopt?

Het zou natuurlijk ook aan de communicatieve vaardigheden kunnen liggen.
Je hebt helemaal gelijk w.b de spelfouten . Sommige ziektes brengen dat jammer genoeg met zich mee .

Het is gelukkig inmiddels allemaal opgelost! . Maar meerdere mensen hebben/ hadden problemen met dit bedrijf .
En dat lag niet aan de communicatie .

Mieke1234

NeoDutchio schreef:Als u Navaudio bedoeld, nee, geen ervaring mee. De algemene voorwaarden gaan tegen de wet in. Alleen om die reden zou ik al niet gaan kopen daar.

Maar wat is uw probleem dan? Wat moet er terug betaald worden en waarom? Heel veel mensen roepen om ergens niet meer te kopen, maar een reden wordt er nooit bij verteld. Als wij naar iedereen moeten luisteren kunnen wij nergens meer iets kopen. Iets meer info zou dus wenselijk zijn.
Goedemorgen NeoDutchio,
Ook jou antwoord ik even , had de reactie's nog niet gezien . Sorry daarvoor!.
Wil het proberen uit te leggen. Wij hadden een autoradio gezien en besteld bij Useaudio , maar hadden de andere dag direct contact opgenomen om de radio te annuleren . Wij hadden eerst beter moeten kijken naar de ervaringen over het bedrijf !! .

Maar helaas niet gedaan. We lazen in revieuws dat het bedrijf heel slecht was wat betreft leveren als terugbetalen.
Heb ook verschillende verzoeken tot terugbetaling gedaan . Zowel telefoniche als per mail .

Maar telkens werden we aan het lijntje gehouden . Dan was het bij de afdeling terugbetaling , dan zouden ze het direct naar de afdeling terugbetaling doorsturen .

Uiteindelijk hebben we ( gelukkig) ons geld teruggestort gekregen.

Hoop dat ik nu wat duidelijker communiceer voor jullie !? Heb mijn best gedaan om duidelijker te zijn.
Groetjes,
Mieke

Gesloten