LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met outlet-aankoop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NL0JAC

Ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door NL0JAC »

hallo
ik heb een beamer gekocht bij van outlet via marktplaats.nl.
deze kwam binnen als 2e hands en beschadigt in een niet originele doos . na aansluiten bleek de beamer fletse kleuren te projecteren en ook had deze een zwarte vlek in het midden van het beeld en de beamer was niet te stellen resultaat dat deze ook nog eens buiten het te projecteren scherm zijn werk deed. kortom . ik heb een 2e hands geval gehad . en heb verschillende keren contact gehad met van outlet .nl maar werd steeds met een smoes het bos in gestuurd. ik heb ook een ferme mail gestuurd dat ik in staat ben om naar de winkel te reiden en mijn beamer om teruilen of mijn geld terug tekrijgen.
ook op deze mail werd niet gereageerd de enige mail wat ik kreeg was dat ze de fabrikant aan schrijven en mij wat laten weten.
tot op heden nog niks gehoord.
zijn er nog meer mensen die vervelende ervaringen hebben?
met vriendelijke groet jaco.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 sep 2016 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast. Reden: onvolledige zin

Julie4444

Re: Ervaringen met outlet-aankoop

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Tja, waarom koop je dan ook via Marktplaats?
Ik zou zeggen, maak je dreigement waar en ga eens langs.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Niks mis met MP> Ts je kan toch langs die winkel gaan en rustig je verhaal doen?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Outlet verkoopt soms Demo uit winkel of retour goederen en een leverancier met deze naam is dus altijd al risico van geen doos of
enige beschadiging.

Als je hem een half jaar in winkel laat staan en hele dag aan worden kleuren minder en zonder voor aankoop kijken is dat risico.
En ook hun service zal Outlet zijn.... en hij werkt nog en dat is voor hun voldoende....

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

als het werkelijk om een proffesionele handelaar gaat gewoon binnen 8 dagen retourneren, kan zonder opgaaf van reden...

is men verplicht geld terug te storten, is het een particulier ligt dit heel anders...

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Hawk-Eye schreef:als het werkelijk om een proffesionele handelaar gaat gewoon binnen 8 dagen retourneren, kan zonder opgaaf van reden...
die termijn is 14 dagen. Al een paar jaar trouwens.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Hawk-Eye schreef:als het werkelijk om een proffesionele handelaar gaat gewoon binnen 8 dagen retourneren, kan zonder opgaaf van reden...

is men verplicht geld terug te storten, is het een particulier ligt dit heel anders...
Ik zal mijn tip aan jou nogmaals herhalen: lees je in alvorens je dingen beweert.

Voor koop op afstand geldt een zichtstermijn van 14 dagen na ontvangst van het product.

Hawk-Eye

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

zat al te twijfelen maar nog beter zou ik zeggen...

Gesloten