LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen www.hotfixsteentjes.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leuke mode

ervaringen www.hotfixsteentjes.nl

Ongelezen bericht door leuke mode »

beste iedereen,

ik heb op 28 februari 2012 een bestelling gedaan op deze website.
nadat ik vooraf betaald had, en daar ook een bevestigingsmail van had gehad, heb ik helemaal niks meer van de site vernomen.

hier volgt de bevestigingsmail van het betalen :

Beste mevrouw ...,

De status van uw iDEAL betaling voor ordernummer XXX is gewijzigd naar 'succesvol voltooid'.

Met vriendelijke groet,
hotfx rhinestones - Swarovski hotfix Plakstenen - Hotfix Applicators | Groothandel & Webwinkel

In totaal heb ik voor 100 euro aan swarovski steentjes besteld maar deze tot op de dag van vandaag niet ontvangen!
Heb nu al meerdere mails gestuurd maar ik krijg niks meer terug. Ik heb 1 keer 2 weken geleden een reactie gehad op mijn mailtje waar de stenen bleven en toen werd mij verteld dat sommige stenen niet op voorraad waren, maar als ik de stenen die wel op voorraad waren evengoed wou ontvangen, dan moest ik dat even doorgeven. Zo gevraagd zo gedaan maar ik heb nog niks ontvangen.

zijn er meerdere mensen op dit forum die ervaring hebben met hun? en hoe hebben jullie het opgelost??

alvast bedankt voor de reacties

leuke mode

Re: ervaringen www.hotfixsteentjes.nl

Tevens heb ik 2 dagen later ook nog een applicator tang besteld op dezelfde site. Deze heb ik niet vooraf betaald maar onder rembours laten verzenden en deze kreeg ik wel meteen na een dag binnen :?

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ontbinden zonder opgave van redenen en ook aangeven dat je alle zendingen die je ontvangt zult weigeren.

leuke mode

ja dat wil ik wel heel graag doen alleen ik krijg geen reactie meer via de mail.

ik heb al meerdere boze mails gestuurd maar er word niet op gereageerd :(

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Je kunt naar het mobiele nummer sms-en. Schriftelijk is 'met schrifttekens' dus een sms is net zo bruikbaar als e-mail, brieven ed. "Ontbinding bestelling [nr]" lijkt me een begrijpelijke inhoud.

leuke mode

ga ik meteen proberen, op het mobiele nummer word als ik bel niet gereageerd.

wel heb ik zojuist een reactie op mn boze mail gehad dat ik mijn geld terug wil of mijn spullen toegezonden en er word na gekeken.

hopelijk gaat hij nu actie ondernemen

wups81

Ongelezen bericht door wups81 »

lieve mensen ik heb op mijn site heel veel klachten over deze webwinkel
omdat de namen door elkaar worden gehaald hotfixsteentjes is hun naam en hotfixhobby onze naam en krijg veel klachten binnen over mensen die hun order niet ontvangen hebben.

ik heb al veel mensen verwezen naar http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-b ... 1928694/58
Laatst gewijzigd door wups81 op 09 nov 2012 14:51, 1 keer totaal gewijzigd.

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Oplichters bij www.hotfixsteentjes.nl.

Ik heb op 1 november 2012 een bestelling gedaan en dadelijk betaald. Kreeg ook een bevestiging met ordernummer, en op vrijdag de bevestiging dat mijn bestelling verzonden was, zie hieronder. Na een week geen bestelling aangekregen, 2 maal gebeld, en gemaild, geen antwoord.

Beste Sonja Malfroy,

Wij hebben uw reactie ontvangen.

Om misbruik te voorkomen zal het bericht eerst door ons gelezen worden,
waarna het eventueel in het gastenboek geplaatst zal worden.

hotfx rhinestones - Swarovski hotfix Plakstenen - Hotfix Applicators | Groothandel & Webwinkel

Gesloten