LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] extra kosten door fout CENTRALPOINT

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
eyecandy

extra kosten door fout CENTRALPOINT

Ongelezen bericht door eyecandy »

Ik heb bij Centralpoint een antivirus en firewall besteld en in goede staat ontvangen. Bij installatie bleek echter de activatiecode te ontbreken die nodig is om de scanner steeds te kunnen updaten. Zonder de activatiecode heb je dus niets aan zo'n scanner. Om zeker te zijn heb ik nog contact opgenomen met zowel CentralPoint als de fabrikant en beide bevestigden dat de code inderdaad ontbrak en ik de virusscanner zonder problemen kon retourneren. Zo gezegd zo gedaan.

Enige tijd later heb ik een bevestigingsmail ontvangen dat het produkt in goede staat is ontvangen met de vraag of ik het geld teruggestort wil hebben of dat ik een nieuwe bestelling wil plaatsen. Ik wil natuurlijk een juist exemplaar hebben van de virusscanner die ik al had. De kosten zouden met elkaar verrekend worden. Echter de kosten voor retourneren zijn voor mijn eigen rekening. Dit kan toch niet kloppen? Het is toch niet mijn fout dat er geen activatiecode bij zat? Waarom moet ik dan wel €7,95 extra betalen? Ze zouden de kosten voor de nieuwe bestelling wel voor hun rekening nemen, maar dat mag ik dan toch ook wel verwachten?

Hoe moet ik dit nu aanpakken?

Seb

Re: extra kosten door fout CENTRALPOINT

Ongelezen bericht door Seb »

De verzendkosten om het terug te sturen komen altijd voor je eigen rekening. Als je in de winkel iets koopt, dan moet je toch ook zelf terug?

Zie ook: http://www.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=552

Gesloten