LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extremediscount crediteerd niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
WiBo-video

Extremediscount crediteerd niet

Ongelezen bericht door WiBo-video »

Op 27-07-2010 heb ik bij extremediscount een videocamera bestel en een bedrag van 1132.50 euro betaald de zelfde dag een bevestiging met daarin een levering van 3 a 5 dagen vermeld staat.
Op 5 augustus bericht dat de levering pas over omgeveer 2 weken kan.
Op 6 augustus heb ik de bestelling geanuleerd, kreeg er een bevestiging over met de mededeling dat over 10 a12 dagen het geld gecrediteerd zal worden.
Nu vele mailtjes over en weer waarin ze o.a. berichten dat voor vrijdag (ik nam aan dat 3 september bedoelt werdt) het geld gestort zou worden maar u begrijp het misschien al tot op heden 18 september nog geen cent gezien.
Ik krijg stellig de indruk dat ik opgelicht ben of er moet nog een klein wonder gebeuren.

Groet W.Bolderman

rvm

Re: Extremediscount crediteerd niet

Ongelezen bericht door rvm »

Geachte mensen. Ik heb zelf ook een bestelling geplaatst bij ED. Echt de grootste fout van mijn leven! NA 30 dagen moet je toch gewoon je geld terug gekregen hebben. Ik heb op 10 augustus een bestelling geplaatst. Deze bleek na een bevestiging van de bestelling de bevestiging dat het product klaar was om verzonden te worden en een bevestiging dat het product verzonden was na 3 dagen een bevestiging dat het product toch niet voorradig was...... JA dan begin je bij mij niet echt vertrouwen te krijgen. Gelijk geannuleerd en gevraagd om creditering. Direct een bevestiging van annulering en creditering toegestuurd gekregen. Waarin duidelijk staat max 30 dagen dat je je geld terug krijgt. Dit was op 13 augustus. Ja het is nu 20 september. In de tussentijd heb ik gemaild gebeld en netjes gevraagd hoe het staat met de creditering. Nu is het genoeg en ik heb aangifte gedaan bij de politie. Dan maar op deze manier. Jammer dat het zo moet. Vertrouwen in online winkelen is ook beschadigd. Zeker het thuiswinkel waarborg certificaat! Waar mijn klacht over deze winkel werd AFGEWEZEN omdat dit geen geleverd product of dienst betrof. Kom op zeg. Stelletje kleuters. Bij wie moet je dan zijn om je geld terug te krijgen?? Ik denk via de politie. Misschien is het een idee om onze krachten te bundelen tegen deze internetwinkel en samenspannen in een uitzending van Radar. Volgens mij zijn er genoeg gedupeerden.
Ik heb in ieder geval nog geen cent terug gezien. En het is nu 38 dagen na mijn annulering.

WiBo-video

Re: Extremediscount crediteerd niet

Ongelezen bericht door WiBo-video »

WiBo-video schreef:Op 27-07-2010 heb ik bij extremediscount een videocamera bestel en een bedrag van 1132.50 euro betaald de zelfde dag een bevestiging met daarin een levering van 3 a 5 dagen vermeld staat.
Op 5 augustus bericht dat de levering pas over omgeveer 2 weken kan.
Op 6 augustus heb ik de bestelling geanuleerd, kreeg er een bevestiging over met de mededeling dat over 10 a12 dagen het geld gecrediteerd zal worden.
Nu vele mailtjes over en weer waarin ze o.a. berichten dat voor vrijdag (ik nam aan dat 3 september bedoelt werdt) het geld gestort zou worden maar u begrijp het misschien al tot op heden 18 september nog geen cent gezien.
Ik krijg stellig de indruk dat ik opgelicht ben of er moet nog een klein wonder gebeuren.

Groet W.Bolderman

Vandaag 24-09-2010 is het wonder geschiet het geld staat op mijn bankrekening.
Na 7 weken wachten en tientallen mailtjes en verschillende telefoontjes tot van de week (op 22-09-2010) ik er weer een telefoontje aan waagde zowaar kreeg ik iemand aan de lijn die ik vertelde dat ik een melding bij RADAR had gedaan en als er voor het eind van de week het geld niet op mijn rekening zou staan ik aangifte bij de politie zou doen en dat heeft wonder boven wonder geholpen.
Ik ben blij dat het goed is afgelopen maar ik zal niet zo snel meer met een interwinkel in zee gaan, eerst maar informeren over wie en wat is die winkel.

Groet W.Bolderman

Gesloten