LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] factory webwinkel

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Eltje1965

factory webwinkel

Ongelezen bericht door Eltje1965 »

ik heb een probleem met de webwinkel factory, Wijerstraat 38 Bilzen Belgie tel. 003289515459.
Vorige week zaterdag 20-11-2010 heb ik een iphone 3gs besteld, maar hij is nog steeds niet geleverd :evil:
ik krijg geen reacties op e-mail en telefonisch is die persoon (Louis Vliegen) niet te bereiken, is er iemand die ook zo'n ervaring heeft met deze persoon???
Ben vandaag naar de bank geweest voor info, die heeft info gegeven hoe ik te werk moet gaan en ik heb een aangetekende brief van ingebrekestelling opgestuurd.
Hopende op reacties

mvg. E. van Heukelen

masterbaas

Re: factory webwinkel

Ongelezen bericht door masterbaas »

hallo

Ik heb het zelfde probleem.
Maar heb je wat gehoord van die aangetekende brief?
En ik kreeg wel een keer contact maar hij zegt dat iemand zijn adres gebruikt.
Ik geloof het alleen niet want als je hem op google intikt krijg je echt een telefoon winkel op dat adres.
ik hoor van je

groetjes

[email protected]

Ongelezen bericht door [email protected] »

Ja ook ik heb een I Phone 4 besteld, € 500 incl. Op een mail waarin ik meld dat de betaling is verwerkt op mijn bankrekening heb ik één keer een antwoord ontvangen, dat was op 23 november. Nadien heb ik nooit een reactie ontvangen. Via internet heb ik het telefoonnummer van Louis Vliegen in Bilzen België gevonden , 003289515459. Na een week proberen krijg ik vanavond op dit telefoonnummer een heer aan de lijn. Hij meld dat hij erg geschrokken is want hij is al eerder gebeld en heeft ook een aangetekende brief ontvangen van een advocatenkantoor. Hij stelt dat hij niets van een webwinkel af weet; "mijnheer, ik ben 55 jaar en ik weet niets van mobiele telefoons en ik ga morgen zelf aangifte doen bij de politie want iemand gebruikt mijn naam en adresgegevens". Zonder te vragen welk bankrekeningnummer ik bedoel, stelt hij dat alle naam en adresgegevens kloppen maar dat het bankrekeningnummer niet van hem is.

Weet iemand of de bank de betaling kan terug draaien?

masterbaas

Ik heb ook een keer die man aan de lijn gehad maar ik weet niet of je hem moet geloven.
maar ik ga wel aangifte doen bij de politie als jij het ook doet scheelt het weer miss kunnen ze er dan wat mee..
via de bank kan je niets want hun kunnen het niet meer terug schrijven.

Eltje1965

Hoi Masterbaas,

ik heb inderdaad een reactie gehad van dhr. Vliegen, eerst heel vriendelijk, hij is bereid het geld terug te storten :roll: maar wel onder de voorwaarde dat we alle in gang geztte ondernemingen terugdraaien!!! het gaat volgens hem over de slechte naam op intenet als je zijn naam intypt op internet :lol: en we op een normale manier met elkaar kunnen communiseren, waarop we geantwoord hebben dat zodra het geld teruggestort is we alles als afgedaan tebeschouwen. Hij besluit met het feit dat hij ons wel voor de rechter ziet!!! nouja, hij is in gebreke gebleven.
We zien wel hoe het verder gaat.

mvg. E. van Heukelen

Eltje1965

Goedendag,
de betaling kan alleen teruggestort worden als je de persoon in kwestie een machtiging hebt gegeven, dus niet met een overschrijving van jezelf.
[email protected] schreef:Ja ook ik heb een I Phone 4 besteld, € 500 incl. Op een mail waarin ik meld dat de betaling is verwerkt op mijn bankrekening heb ik één keer een antwoord ontvangen, dat was op 23 november. Nadien heb ik nooit een reactie ontvangen. Via internet heb ik het telefoonnummer van Louis Vliegen in Bilzen België gevonden , 003289515459. Na een week proberen krijg ik vanavond op dit telefoonnummer een heer aan de lijn. Hij meld dat hij erg geschrokken is want hij is al eerder gebeld en heeft ook een aangetekende brief ontvangen van een advocatenkantoor. Hij stelt dat hij niets van een webwinkel af weet; "mijnheer, ik ben 55 jaar en ik weet niets van mobiele telefoons en ik ga morgen zelf aangifte doen bij de politie want iemand gebruikt mijn naam en adresgegevens". Zonder te vragen welk bankrekeningnummer ik bedoel, stelt hij dat alle naam en adresgegevens kloppen maar dat het bankrekeningnummer niet van hem is.

Weet iemand of de bank de betaling kan terug draaien?

[email protected]

Eltje,

Zie het mailbericht, ook ik heb de toezegging ontvangen dat Louis Vliegen het geldbedrag wil terug geven. Ik heb hem direct mijn bankrekening gegevens gegeven. Ik heb er vertrouwen in dat we allen ons geld terug kijken.

Maar indien de terugbetaling achterwege blijft wil ik me aansluiten bij jou in verdere juridische akties.

Ik bericht je in het verdere vervolg in deze kwestie.

Groet,
Ronald.

Van: Louis Vliegen [mailto:[email protected]]
Verzonden: donderdag 9 december 2010 16:28
Aan: [email protected]
Onderwerp: RE: Ordernummer 16 | Bevestiging

Beste,

sorry voor de late reactie mijn email was gehackt waardoor ik niet kon antwoorden de iphone is er niet meer maar ik wil je geld terug geven, ik wil nogmaals sorry zeggen, alles wordt geregeld mocht je verdere stappen gezet hebben wil ik je vragen om alles terug te draaien voordat wij weer op een normale manier met elkaar kunnen praten en alles regelen.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Beste,

sorry voor de late reactie mijn email was gehackt waardoor ik niet kon antwoorden de iphone is er niet meer maar ik wil je geld terug geven, ik wil nogmaals sorry zeggen, alles wordt geregeld mocht je verdere stappen gezet hebben wil ik je vragen om alles terug te draaien voordat wij weer op een normale manier met elkaar kunnen praten en alles regelen.
Ik heb zelden zo'n onzinnige reaktie van een "zakenman" gelezen. Dat voorspelt weinig goeds!!!

Maxiem.

Maxiem

Eltje1965

Hoi Ronald,
ik ben zeer benieuwd wat dhr. Vliegen vind van al deze reacties, je kan je gerust aansluiten bij onze juridische acties, dat zouden we allemaal moeten doen.
groetjes Eltje
[email protected] schreef:Eltje,

Zie het mailbericht, ook ik heb de toezegging ontvangen dat Louis Vliegen het geldbedrag wil terug geven. Ik heb hem direct mijn bankrekening gegevens gegeven. Ik heb er vertrouwen in dat we allen ons geld terug kijken.

Maar indien de terugbetaling achterwege blijft wil ik me aansluiten bij jou in verdere juridische akties.

Ik bericht je in het verdere vervolg in deze kwestie.

Groet,
Ronald.

Beste,

Laatst gewijzigd door Eltje1965 op 15 dec 2010 11:38, 1 keer totaal gewijzigd.

Eltje1965

Hoi Maxiem,
wij hebben dezelfde mail van dhr. Vliegen gehad :roll: , volgens mij staan die standaard in zijn computer, hij heeft ook gemaild dat als we de aantijgingen aan zijn adres intrekken hij geen stappen zou nemen :?: :?:
wie is er nou fout???? wij niet, we hebben aan al de voorwaarden voldaan :!: :!:
groetjes Eltje
MAXIEM schreef:@@@

Beste,

Ik heb zelden zo'n onzinnige reaktie van een "zakenman" gelezen. Dat voorspelt weinig goeds!!!

Maxiem.

Maxiem

Eltje1965

Hallo allen,
ik heb net een brief (de tweede) naar de dhr. Vliegen gestuurd (aangetekend)
de eerste brief is een ingebrekestelling en deze brief is een overschrijding van de levertijd. je kan de briefvoorbeelden downloaden en stuur de brieven met een tussentijd van elkaar op naar dhr. Vliegen.
de eerste brief heb ik 2-12-2010 opgestuurd,
ik heb ze allebei ook via de mail opgestuurd (ondertekend en wel)
ik hoop dat er een reactie komt, ik word het zo zachtjes aan een beu :evil: .
ik houd jullie op de hoogte.
groetjes Eltje
Eltje1965 schreef:ik heb een probleem met de webwinkel factory, Wijerstraat 38 Bilzen Belgie tel. 003289515459.
Vorige week zaterdag 20-11-2010 heb ik een iphone 3gs besteld, maar hij is nog steeds niet geleverd :evil:
ik krijg geen reacties op e-mail en telefonisch is die persoon (Louis Vliegen) niet te bereiken, is er iemand die ook zo'n ervaring heeft met deze persoon???
Ben vandaag naar de bank geweest voor info, die heeft info gegeven hoe ik te werk moet gaan en ik heb een aangetekende brief van ingebrekestelling opgestuurd.
Hopende op reacties

mvg. E. van Heukelen

Eltje1965

goedendag allen,
daarnet keek ik even op marktplaats en wat schetst mijn verbazing :?: :?:
er staat weer een advertentie van webwinkel alleen deze keer onder een andere naam (telecomnv uit Lokeren) en ander adres. Er is geen advertentienummer want de advertentie staat onder de rubriek iphone 3gs bij telecomunicatie. Ik heb het wel even uitgeprobeerd natuurlijk, zodra ik op de button contact klik kreeg ik gelijk mijn eigen naam en alles te zien, dus ik denk dat dhr. Vliegen onder een andere naam bezig is!!!!!!!!!
dus let op!!!!!!!
groetjes Eltje
Eltje1965 schreef:ik heb een probleem met de webwinkel factory, Wijerstraat 38 Bilzen Belgie tel. 003289515459.
Hopende op reacties

mvg. E. van Heukelen

masterbaas

hallo

heeft iemand al geld terug gehad zoals hij beloofd had in de e-mail??
het duurt mij wel een beetje lang :x

[email protected]

Nee, ook vandaag, 11 dagen na de toezegging, heb ik nog geen bedrag ontvangen :twisted:

[email protected]

Hoi,

Zojuist heb ik een kapperswinkel in de Wijerstraat 34 te Bilzen gesproken. Hij stelde dat Louis Vliegen inderdaad woonachtig is op het adres Wijerstraat 38 en handelt in telecommunicatie apparatuur.

Hebben jullie het aanschafbedrag al terugbetaald gekregen of heeft hij enigzins anders gereageerd bv. op het eerder verzonden aangetekend schrijven?

Indien ik na de kerstdagen niets ontvangen heb zal ik een aangetekend schrijven versturen voor een ingebrekestelling.

Prettige kerstdagen,
Ronald

masterbaas

hallo allemaal

heeft iemand nog een keer wat gehoord van de oplichter?? dit jaar bijvoorbeeld??
en hoe kunnen we nou ons geld terug krijgen??

groetjess

Eltje1965

Hoi Masterbaas,

ik heb niks meer gehoord na het vorige bericht, ik denk dat het nu toch wel tijd wordt dat we samen een advokaat oid. in de hand gaan nemen, ik heb ook nog niks gehoord van het berichtje dat ik gestuurd heb naar "das je goed recht" misschien een idee dat jullie ook een berichtje naar dat tv programma sturen???
Hoe meer mensen er mee doen hoe groter de kans is dat het slaagt denk ik.

mvg. Eltje

masterbaas schreef:hallo allemaal

heeft iemand nog een keer wat gehoord van de oplichter?? dit jaar bijvoorbeeld??

groetjess

Eltje1965

goedendag alle gedupeerden,

ik heb net (6 maart) een berichtje gestuurd naar dhr. Vliegen (niet zo'n vriendelijk berichtje)
ik hoop dat hij weer een keertje reageerd want ik begin nu toch echt mijn geduld een beetje te verliezen met die man :twisted:
ik denk dat het nu toch de hoogte tijd gaat worden dat we een bezoekje gaan brengen aan dhr. Vliegen in Bilzen.

ik hoor wel van jullie

mvg. Eltje
Eltje1965 schreef:Hoi Masterbaas,

ik heb niks meer gehoord na het vorige bericht, ik denk dat het nu toch wel tijd wordt dat we samen een advokaat oid. in de hand gaan nemen, ik heb ook nog niks gehoord van het berichtje dat ik gestuurd heb naar "das je goed recht" misschien een idee dat jullie ook een berichtje naar dat tv programma sturen???
Hoe meer mensen er mee doen hoe groter de kans is dat het slaagt denk ik.

mvg. Eltje

masterbaas schreef:hallo allemaal

groetjess

Gesloten