hallo ik heb in januari uggs besteld op deze site, binnen 5 werkdagen had ik ze binnen. het waren echter gewoon action uggs met een uggs stickertje er op. ik heb een retouraanvraag gedaan en heb ze aangetekend terug gestuurd. na 4 weke en 5 mails verder nog steeds geen geld terug terwijl het binnen 7 werkdagen op mijn rekening terug gestort zou worden. ik heb anderhalve week geleden een mail gestuurd waar myn geld bllijft, de reactie was we begrijpen u ongerustheid blabla we hadden een storing en na 1 a 2 dagen wordt alles opgelost. nou.. niet dus . ik wilde net een mail sturen dus keek op google en zag ik deze site bij opgelicht op internet staan!!!
weet iemand wat ik moet doen? aangifte bij het politiebureau?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fashion-today.net
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: fashion-today.net
1) stuur ze nogmaals een formele email met daarin de eis dat ze tot terugbetaling overgaan, binnen 5 dagen. Vermeld dat ze de termijn van 30 dagen reeds overschreden zijn (30 dagen is de door de wet gestelde termijn die nog redelijk is).nadjany schreef:hallo ik heb in januari uggs besteld op deze site, binnen 5 werkdagen had ik ze binnen. het waren echter gewoon action uggs met een uggs stickertje er op. ik heb een retouraanvraag gedaan en heb ze aangetekend terug gestuurd. na 4 weke en 5 mails verder nog steeds geen geld terug terwijl het binnen 7 werkdagen op mijn rekening terug gestort zou worden. ik heb anderhalve week geleden een mail gestuurd waar myn geld bllijft, de reactie was we begrijpen u ongerustheid blabla we hadden een storing en na 1 a 2 dagen wordt alles opgelost. nou.. niet dus . ik wilde net een mail sturen dus keek op google en zag ik deze site bij opgelicht op internet staan!!!
weet iemand wat ik moet doen? aangifte bij het politiebureau?
2) meld dat indien niet binnen 5 dagen bedrag X (je kosten, plus verzendkosten/aangetekend kosten) op rekening Y staat (vermeld wel je rekeningnummer, anders kunnen ze het weer vertragen) je overgaat tot andere maatregelen - zoals aangifte, en uit handen geven ter incasso, waarbij alle bijkomende kosten ook op hen verhaald zullen worden.
Succes.