LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FREE RECORD SHOP BELAZERT KLANTEN

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
PJ 66

FREE RECORD SHOP BELAZERT KLANTEN

Ongelezen bericht door PJ 66 »

:evil: Op 21 februari heb ik een bestelling geplaatst van 2 cd's en 1 blu ray bij Free Record SHOP. De cd's werden binnen een week geleverd, voor de blu ray moest ik een weekje wachten.

Na 3 weken is de blu ray nog steeds niet geleverd. Afgelopen maandag gemaild, waar mijn blu ray disc bleef. Ik kreeg gelijk een mail terug. Is vertraagd naar 20 maart aanstaande. Vandaag 14 maart kijk ik mijn account even door op FRS; staat er ineens niet meer leverbaar. Ik had de disc gekocht voor 7 euro. Wat zie ik verder op hun site??? Is wel leverbaar maar nu voor 12 euro.

FRS wil dezelfde bd niet meer leveren voor de oude prijs. Volgens het burgerlijk wetboek boek 6 onder het artikel is FRS dit wel verplicht. Aanbod en aanvaarding 6.217 MOET Free record shop hetzelfde artikel onder dezelfde voorwaarden leveren.

FRS geeft niet thuis. Ze storten het bedrag van 7 euro terug en verder moet ik het maar zien.

:evil: :evil: :evil:

JtC

Re: FREE RECORD SHOP BELAZERT KLANTEN

Ongelezen bericht door JtC »

Netjes toch, beter dan een tegoedbon...

PJ 66

Ze lappen de wet aan hun laars.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Je krijgt je 7 euro toch terug.

En als hun de wet aan hun laars lappen dan moet je heb
dat zeggen.

PJ 66

Vanmorgen weer iets opmerkelijks gezien bij FRS. Twee Blu rays stonden vanmorgen nog geprijst voor 12.50 euro. Een paar seconden later ineens voor 16 euro. Nu voor 16 euro eerst 19.50 staat erbij.

JE WORDT KEIHARD BELAZERT BIJ FRS! :evil:

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

PJ 66 schreef:Vanmorgen weer iets opmerkelijks gezien bij FRS. Twee Blu rays stonden vanmorgen nog geprijst voor 12.50 euro. Een paar seconden later ineens voor 16 euro. Nu voor 16 euro eerst 19.50 staat erbij.

JE WORDT KEIHARD BELAZERT BIJ FRS! :evil:

Hoezo wordt je belazerd, je hebt toch niets gekocht.
Kijk bij andere bedrijven hoe vaak zij de prijzen aanpassen.
Ook hier geldt, je bent niet verplicht daar iets te kopen, is jou vrije keuze.
Maar ook van de andere kant, deze shop is niet verplicht ook iets aan jou te verkopen.
Netjes geld terugkrijgen en dan nog klagen/zeuren. :mrgreen:

PJ 66

Hoe moet ik het dan noemen oplichting? Ik zeg het toch duidelijk. Vanmorgen 12.50 euro en een paar seconden later 16 euro met daarboven nu voor 16 euro eerst 19.50 euro.

Eerst voor 19.50 euro is gelogen. Dus wordt je opgelicht, belazert, voor de gek gehouden. Ze melden iets wat is gelogen. Bedriegen,........noem het maar zoals je wilt.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

nevermind schreef:Hoezo wordt je belazerd, je hebt toch niets gekocht.
Ze vertellen onterecht dat het product niet meer leverbaar is. Misleiding dus. TS wil vast dat hij zijn twee blue rays krijgt voor zeven euro.

PJ 66

Ze zijn op dit moment raar bezig daar. Blijft goed opletten. Kan met de seconde weer anders zijn. Waar ik me aan stoor is een prijsverhoging neerzetten met daarboven een kaartje in prijs verlaagt. Hoe gek zijn ze daar. Zouden ze niet doorhebben dat de klanten dat niet zien.

Of ze zeggen dat het niet meer leverbaar is, maar toch wel voor een hogere prijs, die je dan weer moet betalen.

nevermind

PJ 66 schreef:Hoe moet ik het dan noemen oplichting? Ik zeg het toch duidelijk. Vanmorgen 12.50 euro en een paar seconden later 16 euro met daarboven nu voor 16 euro eerst 19.50 euro.

Eerst voor 19.50 euro is gelogen. Dus wordt je opgelicht, belazert, voor de gek gehouden. Ze melden iets wat is gelogen. Bedriegen,........noem het maar zoals je wilt.
Lees nog eens rustig deze part van mijn eerder bericht.
Hoezo wordt je belazerd, je hebt toch niets gekocht.
Kijk bij andere bedrijven hoe vaak zij de prijzen aanpassen.
Als je een reis of vliegticket wilt boeken, moet je ook snel zijn, want naar een paar minuten is de prijs veranderd.
@alfatrion

Ik heb gereageerd op het bericht van TS, dat de prijzen na een paar minuten zijn veranderd.
Je quote is verkeerd! :wink:

PJ 66

Daar heb je gelijk in, maar dan moet je niet zeggen van 19.50 naar 16 euro maar van 12.50 naar 16 euro.

Maw prijsaanpassingen mag de klant belazeren met dit soort teksten niet.

nevermind

PJ 66 schreef:Daar heb je gelijk in, maar dan moet je niet zeggen van 19.50 naar 16 euro maar van 12.50 naar 16 euro.

Maw prijsaanpassingen mag de klant belazeren met dit soort teksten niet.
Prijsaanduidingen met van ...voor zijn er overal te vinden.
Of de oorspronkelijke prijs dan wel juist is/was, mag ik in iedere winkel betwijfelen.
Dit is de tactiek, om de aanbieding zo aantrekkelijk mogelijk te maken.
Als je vaker dvd´s koopt, is misschien deze site voor jouw een uitkomst:

http://www.consumentenvergelijking.nl/DVD.html

PJ 66

Mooie site altijd handig... :wink:

Gesloten