LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Free record webshop Slechte zaak!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Potze

Free record webshop Slechte zaak!

Ongelezen bericht door Potze »

Halo,

Ik heb een slechte ervaring met free record shop. Ze hebben me namelijk al 2 keer belazerd. Ik vind het daarom een slechte zaak. Ze houden ook veel klanten over zo.

In augustus had ik namelijk het spel Call of duty modern warfare 2 ge pre-ordered (online). Dit ging allemaal prima. Daarna had ik nog een ander spel besteld genaamd: The Orange Box. Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Na 2 weken had ik nog niks binnen en besloot ik om een mail te schrijven. Vervolgens kreeg ik (weer 2 dagen verder) te horen dat mijn order niet meer kon worden geleverd door de leverancier. Ik was woedend maar bleef kalm en schreef weer een mail met de klacht er in en vroeg daarbij of ik mijn Pre-order (modern warfare 2 ) wel gewoon op de release datum zou ontvangen (thuis bezorgd). Hierop antwoorden zij dat dit spel gewoon op de release datum zou worden thuis bezorgd. Het is nu 10 november 23:30 de dag waarop het spel gereleased is en ik heb nog steeds niks ontvangen van free record shop of TNT. Nu ben ik wel woedend, omdat dit de 2e keer is dat ik belazerd wordt door free record shop en het ook nog eens een spel is wat vandaag uit zou komen. Ik heb mijn order momenteel geannuleerd en ik hoop dat dit snel wordt afgerond zodat ik het spel in een andere winkel kan kopen. Het kost dus alleen maar meer tijd nu voordat ik het spel kan spelen. Ik heb tevens weer een aantal klachtmails gestuurd naar free record shop maar nog geen antwoord terug gehad.

Ze zullen mij niet snel meer terugzien bij het bedrijf want ze hebben nog heel wat goed te maken. Ik vind het echt jammer want ik ben nu 2 keer in de maling genomen en ook nog eens benadeeld.

Potze :wink:

quantas01

Re: Free record webshop Slechte zaak!

Ongelezen bericht door quantas01 »

Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Na 2 weken had ik nog niks binnen en besloot ik om een mail te schrijven. Vervolgens kreeg ik (weer 2 dagen verder) te horen dat mijn order niet meer kon worden geleverd door de leverancier. Ik was woedend maar bleef kalm en schreef weer een mail met de klacht er in en vroeg daarbij of ik mijn Pre-order (modern warfare 2 ) wel gewoon op de release datum zou ontvangen (thuis bezorgd). Hierop antwoorden zij dat dit spel gewoon op de release datum zou worden thuis bezorgd. Het is nu 10 november 23:30 de dag waarop het spel gereleased is en ik heb nog steeds niks ontvangen van free record shop of TNT. Nu ben ik wel woedend, omdat dit de 2e keer is dat ik belazerd wordt door free record shop en het ook nog eens een spel is wat vandaag uit zou komen.
Kan je niet beter met je lego gaan spelen, je bent niet OPGELICHT.

10 werkdagen is al minstens 14 dagen en als het weekend er in het begin al tussen zit bv op Do besteld dan heb je bijna met pech 3 weekenden er tussen zitten.
Maar als de leverancier het niet meer levert kan Free daar niks aan doen en als je betaald hebt krijg je dat geld ook gewoon terug.

Als de leverancier hem op 10 november released wordt ie op de 10e verstuurd naar de leveranciers en kan je hem met geluk op de 11e hebben.

Dit is geen oplichting dat jij geen geduld hebt kan je niet afschuiven op een ander.

Wilde je zo graag het spel, heb hem nl voor mijn neefje gisteren gehaald bij Free dan had naar de winkel moeten gaan en geen bedrijf zwart maken wat verder niks verkeerd heeft gedaan.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Als de leverancier hem op 10 november released wordt ie op de 10e verstuurd naar de leveranciers en kan je hem met geluk op de 11e hebben
Als een product op een datum ge-released word - betekent dat niet dat die dan pas uitgeleverd word.

Vaak worden deze pakketten/producten al een paar dagen van de voren afgeleverd - zodat de winkels aan de vraag kunnen voldoen.

Vaak met pre-order acties worden deze dan de dag van te voren (men gaat uit van 1 dag voor bezorging) al verzonden.

Daarnaast is het van FRS niet slim om een bestelling die niet geleverd kan worden, maar te laten wachten op de klant. Stuur een mail - meld 'niet leverbaar' en meld dat de bestelling 'kosteloos geannuleerd' is.
Klant alsnog niet blij - maar hij hoeft er niet achter aan.

Qua ander spel - reden daarvan is natuurlijk afwachten - maar met een dergelijk groots aangekondigde release had de planning beter gekund.

Potze

Ongelezen bericht door Potze »

Ja ik vind gewoon dat met zo'n grote release de organisatie beter moet. Ik heb net een mail terug gehad en daarin wordt de schuld ( zoals ik al had verwacht) doorgeschoven naar TNT. Deze zouden problemen hebben met leveringen. Er is mij verteld dat hij vandaag gewoon geleverd moet worden. Zo niet dan moest ik het doorgeven en gaan ze kijken naar een alternatief. Het gaat mij normaal niet zo zeer dat het spel iets later komt maar in dit geval is het een pre-order die ik al sinds augustus heb open staan. Dan verwacht ik toch dat zowel frs als TNT hier zich op voorbereiden.

Verder. tegen quantas01
Ik weet niet waar jij het allemaal over hebt maar volgens mij heb je niet zo veel verstand van dit soort zaken. Ook is lezen erg belangrijk. Ik heb al eerder een probleem gehad met dit bedrijf en dit overkomt me nu weer. Ik vind het een beetje denigrerend als mensen gaan zeggen dat ik dan maar met lego moet gaan spelen :S
en dat ik niet kan wachten. Ik verwacht namelijk dat een spel ook opgestuurd wordt en dit is ook gedaan, aldus frs.
Als de leverancier hem op 10 november released wordt ie op de 10e verstuurd naar de leveranciers en kan je hem met geluk op de 11e hebben.
Een spel wordt niet op 10 november verstuurd als die de 10e uitkomt. Free record shop verteld mij dat het spel al op vrijdag gestuurd is (6 november) en niet gisteren (10 nov) dus je moet wel ergens over beginnen als je er verstand van hebt.

quantas01

Ongelezen bericht door quantas01 »

Nou hier is ie bij Free toch pas gisterenmorgen geleverd.

Als ik een probleem heb bij een leverancier bestel ik geen 2e keer jij dus wel.
Je hebt gewoonweg geen geduld thats all

Gesloten