Ik heb een slechte ervaring met free record shop. Ze hebben me namelijk al 2 keer belazerd. Ik vind het daarom een slechte zaak. Ze houden ook veel klanten over zo.
In augustus had ik namelijk het spel Call of duty modern warfare 2 ge pre-ordered (online). Dit ging allemaal prima. Daarna had ik nog een ander spel besteld genaamd: The Orange Box. Deze zou binnen 10 werkdagen geleverd worden. Na 2 weken had ik nog niks binnen en besloot ik om een mail te schrijven. Vervolgens kreeg ik (weer 2 dagen verder) te horen dat mijn order niet meer kon worden geleverd door de leverancier. Ik was woedend maar bleef kalm en schreef weer een mail met de klacht er in en vroeg daarbij of ik mijn Pre-order (modern warfare 2 ) wel gewoon op de release datum zou ontvangen (thuis bezorgd). Hierop antwoorden zij dat dit spel gewoon op de release datum zou worden thuis bezorgd. Het is nu 10 november 23:30 de dag waarop het spel gereleased is en ik heb nog steeds niks ontvangen van free record shop of TNT. Nu ben ik wel woedend, omdat dit de 2e keer is dat ik belazerd wordt door free record shop en het ook nog eens een spel is wat vandaag uit zou komen. Ik heb mijn order momenteel geannuleerd en ik hoop dat dit snel wordt afgerond zodat ik het spel in een andere winkel kan kopen. Het kost dus alleen maar meer tijd nu voordat ik het spel kan spelen. Ik heb tevens weer een aantal klachtmails gestuurd naar free record shop maar nog geen antwoord terug gehad.
Ze zullen mij niet snel meer terugzien bij het bedrijf want ze hebben nog heel wat goed te maken. Ik vind het echt jammer want ik ben nu 2 keer in de maling genomen en ook nog eens benadeeld.
Potze