LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fuji Lichnetadapter AC-3/5VH

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
twitty
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2006 14:00

Fuji Lichnetadapter AC-3/5VH

Ongelezen bericht door twitty »

:evil: Hallo, Ik heb op 18/05/2006 een Fuji Lichnetadapter AC-3/5VH
besteld via Bestekeus.NL maar tot nu toe { 03/07/2006 } maar het produkt nog steeds niet ontvangen.
Reaktie van bestekeus is:
18/05/2006 order ontvangen
18/05/2006 Wachten op betaling { heb direkt betaald per telebankieren }
19/05/2006 Betaling ontvangen
30/05/2006 e-mail ontvangen van bestekoop met de mededeling dat het bestelde produkt heeft momenteel nog 2 weken levertijd maar dat Ik een vervanger voor de bestelde produkt wil hebben en die heb Ik geweigerd omdat Ik voor de originele heb betaald en besteld.
20/06/2006 Nog een maal een Betaling ontvangen ??????? geen idee wat het is.
28/06/2006 gebeld en bevestig dat het produkt binnen 3 werkdagen geleverd zouden worden maar ondertussen is het nu 03/07/2006 nog geen produkt ontvangen.
Dus Ik raad het iedereen af om niet bij Bestekeus.nl wat dan ook maar te bestellen U krijg dan alleen maar ellende.

boebele
Berichten: 174
Lid geworden op: 12 jun 2006 17:58

Re: Fuji Lichnetadapter AC-3/5VH

Ongelezen bericht door boebele »

Een tip: op internet kun je veel te weten komen over webwinkels en of deze betrouwbaar zijn. Ik ga altijd eerst een beetje googlelen voordat ik iets bestel via internet, en dan betaal ik bij voorkeur per rembours of ik ga het artikel zelf afhalen en betaal het dan ter plekke. Dan weet ik tenminste zeker dat het niet mis gaat. Een thuiswinkelwaarborg geeft ook wel garanties.

Je bent niet de enige met slechte ervaringen met BesteKeus, misschien dat je je krachten kan bundelen met andere gedupeerden?
Succes!

Gesloten