LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Garant-O-matic

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
nikkiben

Garant-O-matic

Ongelezen bericht door nikkiben »

hoi
ik ben hier nieuw
en woon in belgie
ik heb gisteren post gekregen van garant-o-matic
ik heb daar nooit iets bestelt of ken het zelf niet door op het net te zoeken vond ik op jullie site daar informatie over
i de brief staat dat ik een horloge met een klein diamant gewonnen heb
ik moet juist3euro betalen aan een postbus in zoersel en dat ik ook een prijs kan winnen van 16.000.00euro en dat de bekendmaking binnen 5 weken
volgens mij klopt dit niet langs geen kanten
ik heb hun een mail verstuurt dat ze moeten stoppen met de mensen te misleiden want volgens mij is dat pure bedrog
ik heb ook mijn telefoonnr gegeven om wat hun bedoelingen zijn
als ik er iets van hoor laat ik het jullie weten
klopt dit of klopt dit niet
graag zou ik hierop reatie ontvangen

metvrindelijke groet nikkiben

Belindaway

Re: Garant-O-matic

Ongelezen bericht door Belindaway »

Ook ik heb zo'n ervaring echter betreft hier mijn opa van 90 jaar die geen onschuld inziet en hoopt op een "ton". Inmiddels heeft hij al € 2.200,- besteld en betaald aan onzinnige artikelen welke nu in de kast staan opgestapeld. Helaas zijn wij hier te laat achter gekomen. Hij ontvangt vanaf oktober "belangrijke brieven"van dit bedrijf waarin staat dat hij bij zijn bestelling nog meer kans maakt op de grote geldprijs. Inmiddels hebben wij via een digitaal contactformulier kenbaar gemaakt dat hij niks meer wenst te ontvangen en dat de machtiging voor betaling is ingetrokken. Hierop is er rechtstreeks met opa telefonisch contact opgenomen door Garant O Matic, echter had ik mijn eigen nummer op het formulier vermeld. Dit werd niet gebruikt daar zij waarschijnlijk het vermoeden hadden dat dit bericht niet van een 90 jarige afkwam. Uiteindelijk heeft opa hen gezegd dat hij nergens vanaf wist en daarmee aangaf dat hij gewoon door wilde gaan met zijn bestellingen en hopen op de "ton"! Wij weten niet wat en hoe we dit kunnen stoppen. Naar onze mening gaat het hier om moraal, dat dit bedrijf over de rug van niet meer helder kunnen denkende bejaarden hun zakken vullen.

nikkiben

Re: Garant-O-matic

Ongelezen bericht door nikkiben »

ik ben u er mee eens
mij hebben ze de dag nadien gebeld en waarom ik dat horloge niet zou willen voor 3 euro
ik zegde als men iets naar een postbus moet terugstuiren dat er een addertje onder gras zat
en de mevrouw zeg ja als ge het toch niet wilt geloven dan mis ik mijn bedrag
ik zegde mevr ik g u laten en ik wil niks meer van jullie ontvangen
en de telefoonverbinding werd verbroken
groetjes van uit belgie nikkiben

Gesloten