LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantie Redhound
Garantie Redhound
Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het betreffende product nog in mijn bezit te hebben ?
Het product, zijnde een wand-luidspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de de te stellen eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond is/was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel kapot op de grond.
Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Het product, zijnde een wand-luidspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de de te stellen eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond is/was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel kapot op de grond.
Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Laatst gewijzigd door Har06 op 11 okt 2013 13:55, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Garantie Redhound
Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal wordenHar06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Het product, zijnde een wand luisspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd Maar wat bedoel je met "ne riente" ?Har06 schreef:... wand luisspreker houder... m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen... viel in deugen op de grond.... ne riente.
vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn is je hobby ? gebruik svp je google knop
@Prolix:Ne riente is wand luissprekerstaal.
[b]Jolijn[/b] schreef:vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn is je hobby ? gebruik svp je google knop
@Prolix:Ne riente is wand luidsprekerstaal.
Goed geslapen?
Mijn probleempje/antwoord is te vinden via Google ? en nee alleen de speaker is naar de knoppen
-
Niet.Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Hoe valt een speaker in deugen?Har06 schreef:de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
Als de wandluis erg agressief is dan kan dat gebuiren : de speaker wordt door de wandluis kapot getrapt en dan valt de speaker deug voor deug op de grond.Harrie Kierie schreef:Niet.Har06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?Hoe valt een speaker in deugen?Har06 schreef:de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance??Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Har06 schreef:Goed geslapen? Ja.[b]Jolijn[/b] schreef:vragen stellen welke makkelijk te beantwoorden zijn ]is je hobby ? gebruik svp je google knop
Mijn probleempje/antwoord is te vinden via Google ? Ja!
en nee alleen de speaker is naar de knoppen
Hoezo 'nee', ik vroeg niks.
Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen.ciske schreef:Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance??Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Hij 's goed Har!Har06 schreef:Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen.ciske schreef:Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance??Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Prolix, jakkes toch, geef inhoudelijk je mening en zit niet te emmeren als een juffer nederlands[b]Prolix[/b] schreef:Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd Maar wat bedoel je met "ne riente" ?Har06 schreef:... wand luisspreker houder... m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen... viel in deugen op de grond.... ne riente.
Zou mooi zijn als dat niet hoeft..Har06 schreef:Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen.ciske schreef:Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance??Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Kun je in vervolg alle produkten net voor einde garantieperiode in de kliko donderen en een nieuwe claimen..
Nee, waarom zou jij de enige zijn die mag emmeren? Ik begrijp serieus je hele zin niet, geef gewoon antwoord op de vraag of zeg niks.Har06 schreef:Prolix, jakkes toch, geef inhoudelijk je mening en zit niet te emmeren als een juffer nederlandsProlix schreef:Volgens mij is ook je toetsenbord ernstig beschadigd Maar wat bedoel je met "ne riente" ?
-
Misschien via u verzekering, die vergoeden wel meer vreemde schade's
Dat vage vermoeden delen we ik had het product mee naar huis moeten nemen.Fleurtjuh666 schreef:Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal wordenHar06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Het product, zijnde een wand luisspreker houder, bleek tijdens m,n vakantie niet te voldoen aan de gestelde eisen, de draaipunten waren niet bestand tegen een speaker van 950 gram, uitgangspunt van Redhond was 1100 gram., uiteindelijk is een draaipunt pin afgebroken, de bevestigde speaker viel in deugen op de grond.
van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in
ik denk niet de verzekering daar in trapt. Hoe duur waren die dingen?
-
Die betalen de vreemdste dingen uit, zoals u weet.Har06 schreef:Dat vage vermoeden delen we ik had het product mee naar huis moeten nemen.Fleurtjuh666 schreef:Ik heb zo het vage vermoeden dat dit érg lastig zal wordenHar06 schreef:Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het product nog in mijn bezit te hebben ?
Suc6 met u vreemde actie.
Op deze vraag?
Op welke wijze kun je een ondeugdelijk en inmiddels kapot procuct onder garantie verhalen bij een webwinkel zonder het betreffende product nog in mijn bezit te hebben ?
Op deze vraag?
-
Jolijn schreef:van Holten geeft een zinvole tip : schakel de verzekering in
Op deze vraag?
Kan ook niet, daarom ook een vreemd topic, zoiets van, ik weet dat ik fout zit, maar wie weet er nog een list, en volgens een ander topic betaald de verz. van TS erg veel uit.
Zodoende.