Ergens heb je wel een punt, echter (even heel kinderachtig gezegd): als ik morgen naar de ferarri-dealer ga, en zeg dat ik m'n auto in de prak heb gereden, maar dat het al een mooi vierkant blokje ergens op een schroothoop is, krijg ik ook geen nieuwe....Har06 schreef:Natuurlijk was het niet slim om het kapotte onderdeel in de vuilnisbak te knikkeren, ik vind het triest te moeten constateren dat in deze tijd de argwaan overheerst en men het bewijsmiddel van ondeugdelijkheid moet opsturen.ciske schreef:Je gooit het eerst weg, en daarna wil je coulance??Har06 schreef: Het product heb ik weg gegooid uit ergernis, niet al te slim achteraf gezien, bij thuis komst getracht om met Redhound tot een coulance afspraak te komen, ne riente.
Ik wil zeker niet zeggen dat ik uw verhaal in twijfel trek, ik ben er niet bij geweest, maar ik maak op mijn werk zeer vaak de andere kant van dit verhaal mee. Mensen zijn hun bril 'kwijt', en willen dan onder garantie een nieuwe....Of ze beweren dat de bril onherstelbaar beschadigd is, maar helaas, ze kunnen 'm nergens meer vinden, of we maar onder garantie een nieuwe willen maken? Ik zou willen dat ik het verzon, kan een boek schrijven over wat voor 'smoesjes' we soms horen