lienden, 4 augustus 2004
beste mensen,
iets kopen via internet is niet altijd even goed, voor onze dochter geboren op 28 juli 2004 waren wij al einige maanden geleden op zoek naar een mooi kaartje. na vele babyboeken te hebben doorgeworsteld besloten de vrouw en ik op internet te gaan kijken. we kwamen toen uit bij www.drukwerkwinkel in vlissingen. daar vonden we ons kaartje een kroontje die je in elkaar kon zetten echt super mooi en heel apart. toen ben ik gaan bellen met de drukwerkwinkel. en legde onze wensen voor nou dit was geen probleem voor hun ze deden dit immers elke dag. na een envelop te hebben gestuurd met daarin 4.50 euro aan postzegels stuurden ze ons een proefdruk op. de eerste proefdruk daar zat al een fout in mijn naam was met ij ipv een y geschreven, beetje slordig maar ach even bellen en doorgeven. nee sorry en we herstellen het toen stuurde ze een proefdruk via email mijn naam was goed maar nu was het telefoonnummer weer verkeerd dus weer bellen en mijn vrouw en ik begonnen onze twijfels te krijgen. toen kwam er wederom een proefdruk en die was goed. geen vuiltje aan de lucht zou je dus denken onze werelds kaartje was perfect. ik had al verschillende malen emails gestuurd en in een stond dat als we een zoon zouden krijgen het valentijn zou gaan heten en bij een dochtertje bibi makkelijker kan het eigenlijk niet had het al precies voor hun opgeschreven was dus alleen nog maar een kwestie van lezen. op 28 juli 2004 word onze dochter bibi geboren dus ik bel met de drukwerkwinkel met de heer kramer en vertel aan hem dat 's ochtends onze dochter bibi is geboren, gefeliciteerd en wat een leuke naam voor een dochter. maar omdat alles aan regels is daar moet ik een bevestigingsmail sturen met de naam erin. dus ik mail, vanmorgen is mijn dochtertje bibi geboren en bij deze wil ik 50 kaartjes bestellen. nou makkelijker kan het niet dacht ik zo. de volgende dag bel ik wederom op om te vragen of de mail is aangekomen ja hoor die is binnen de kaartjes gaan nu onder de pers en morgen heeft u ze in huis. vrijdagochtend 09.00 uur werden ze netjes bezorgt door tpg post en na betaling van 133.50 euro hadden we de kaartjes voor onze dochter bibi wat schets onze verbazing staat er in plaats van dochter en zusje ZOON EN BROERTJE van we hebben een dochter en geen zoon. dus ik gelijk bellen met die firma toen werden ze al iets lastiger en minder vriendelijk dus ik verteld dat er een fout was gemaakt en dat het zo wel lang ging duren ik stelde voor om dan een koerier te laten rijden om die kaartjes op te halen zodat de drukker de kaartjes zaterdag kon afleveren. daar wilde ze niets van weten. ik diverse mensen aan de telefoon gehad en allemaal net zo stug als schokbeton er kon nog geeneens een sorry vanaf. toen stelde ik voor omdat er nu een week tussen zat dat de drukwerkwinkel een briefje maal 50 zou maken met daarin door onze fout heeft u de geboortekaartjes te laat ontvangen, oh dit was geen probleem voor hun dat zouden ze doen. na de kaartjes uitgepakt te hebben zaten er geen excuusbriefjes bij en ook niet een sorry voor ons. ik heb toen wederom gebeld met deze firma maar werd nog beroerder behandeld dan vrijdags. deze firma de drukwerkwinkel uit vlissingen maar van mij een IJSKOUDE DOUCHE KRIJGEN. met vriendelijke groet wybe/jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
Re: geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
ik ben diep ontroerd, en kijk nou eens verder op dit forum die wél een echt probleem hebben...
Re: geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
volgens mij hebben maar weinig mensen op deze fora een echt probleem, ze praten alleen zichzelf aan dat de een probleem hebben en dankzij langdurig herhalen geloven ze dat op d'n duur ook nog allemaal. Wat ik mij wel steeds meer afvraag gaandeweg het lezen van de diverse fora is wat al die aanklagers zelf doen in het dagelijkse leven. Welk werk doen ze en maken ze daarbij geen fouten???? Het lijkt erop alsof alle klagers de perfectheid zelve zijn en door de lomperiken rond hen heen het leven steeds moeilijker gemaakt krijgen. Die televisie die naar hun mening vroegtijdig stuk gaat, de keuken die niet goed wordt geplaatst, de verzekeringspolis die niet klopt, de afrekening van de energieleverancier die te hoog is en noem maar op, die moeten toch uit iemands hand komen, ondanks alle automatisering van productie - en administratieprocessen. Zweven op deze fora de foutloze engeltjes die getreiterd worden door kwaadaardige duivels????
Re: geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
Tja, zo gaat dat Berendjan.
Als je onderzoeken leest over verkeersgedrag vindt ook 90% van de mensen dat zijn/haar medeweggebruiker geen auto zou mogen besturen.
Jan
Als je onderzoeken leest over verkeersgedrag vindt ook 90% van de mensen dat zijn/haar medeweggebruiker geen auto zou mogen besturen.
Jan
Re: geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
Zeg heren, zullen we ons ff bij het onderwerp houden, als je met veel moeite en aandacht een geboortekaartje uitzoekt, en er wordt ZO mee omgegaan is het toch aardig dat je op dit forum waarschuwt voor drukwinkel.nl????????
Ik vind het heel vervelend voor Wybe Jan en zijn vrouw, je doet enorm je best om je relaties een leuke kaart te sturen bij deze blije gebeurtenis en het enige dat je krijgt is gedonder!
Bedankt voor de waarschuwing Wybe, want ze hebben een heel aantrekkelijke site
geniet van jullie dochter!
F.[/i]
Ik vind het heel vervelend voor Wybe Jan en zijn vrouw, je doet enorm je best om je relaties een leuke kaart te sturen bij deze blije gebeurtenis en het enige dat je krijgt is gedonder!
Bedankt voor de waarschuwing Wybe, want ze hebben een heel aantrekkelijke site
geniet van jullie dochter!
F.[/i]
Re: geboortekaartjes via www.drukwerkwinkel.nl
De website ziet er vrolijk uit maar ook zie ik al vrij snel een aantal taalkundige slordigheden staan... dat is niet veelbelovend voor een bedrijf dat zich drukkerij noemt.
Mijn ouders hadden (nou ja, hebben tot 31 december 2004 want ze gaan met pensioen en sluiten de tent
) een drukkerij en waren ook gespecialiseerd in dit soort drukwerk. Ik heb ook bij hen wel gehoord over fouten in drukwerk (waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt) maar als de fout intern was gemaakt ging het drukwerk zonder pardon direkt overnieuw.
Vreemde gang van zaken hier.
Mijn ouders hadden (nou ja, hebben tot 31 december 2004 want ze gaan met pensioen en sluiten de tent

Vreemde gang van zaken hier.