LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen fotoposter ontvangen van Printthings.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
o.salden

Geen fotoposter ontvangen van Printthings.nl

Ongelezen bericht door o.salden »

Op 3 augustus hebben we bij printthings.nl een fotoposter besteld. Het ging om een Telegraaf-actie waarbij je een gratis poster kon bestellen. Alleen de verzendkosten waren voor onze rekening.

Op 14 oktober heb ik printthings gemaild en gevraagd waar de poster bleef. Hierop heb ik nooit een reactie gekregen.

Op 24 oktober heb ik gebeld met ene Heinout van de klantenservice, die me toezegde de poster "nogmaals" toe te zenden. De poster zou uiterlijk 5 november binnen zijn.

Op 19 november hebben we nogmaals gebeld. Dit keer kregen we ene Bram aan de lijn. Hij liet ons de keus: We konden kiezen om de poster alsnog te laten bezorgen of om ons geld terug te laten storten. We hebben toen gekozen voor het laatste.

Op 26 november hebben we vervolgens een mail van printthings gekregen waarin ze terugkomen op hun toezeggingen. Zowel het bezorgen van de poster alsook het terugstorten van het geld wordt door hen geweigerd. Werkelijk schandalig!

Denk dus goed na voordat u een "gratis" poster bij printthings.nl besteld

o.salden

Re: Geen fotoposter ontvangen van Printthings.nl

Ongelezen bericht door o.salden »

De fotoposter is alsnog op 6 december bezorgd.

Gesloten