Onlangs had ik bij babydeals.nl een babybadje besteld. De prijs van het badje was vele malen goedkoper dan normaal. Na enkele dagen werd het badje geleverd.
Echter ontbraken er enkele essentiële onderdelen van het badje (2 flacons voor zeep die bij het bad horen).
Hierop heb ik een mailtje gestuurd naar babydeals.nl. Na 3 dagen had ik nog geen reactie.
Hierop heb ik nogmaals gemaild, wederom geen reactie.
Ook het bellen naar babydeals hielp niet. Er werd niet opgenomen.
Ik heb echt talloze malen bij diverse webshops iets besteld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] geen reactie meer van Babydeals.nl
geen reactie meer van Babydeals.nl
Laatst gewijzigd door webchild op 29 mar 2013 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: geen reactie meer van Babydeals.nl
flacons bij een babybadje?
als je shampoo koopt zit dat toch in een flacon?
als je shampoo koopt zit dat toch in een flacon?
@thecure als je niet weet waar ik het over heb waarom reageer je dan?
Anyways, enkele dagen na het plaatsen van mijn eerste bericht kreeg ik opeens een reactie van Babydeals.
Ze claimden dat ze mijn mails nooit hadden ontvangen en dat ze misschien in mijn concepten waren blijven hangen (schuld bij mij leggen dus).
Ze boden wel hun excuses aan en hebben de zeeppompjes alsnog nagestuurd.
Eind goed al goed dus.
topic mag dicht volgens mij.
Anyways, enkele dagen na het plaatsen van mijn eerste bericht kreeg ik opeens een reactie van Babydeals.
Ze claimden dat ze mijn mails nooit hadden ontvangen en dat ze misschien in mijn concepten waren blijven hangen (schuld bij mij leggen dus).
Ze boden wel hun excuses aan en hebben de zeeppompjes alsnog nagestuurd.
Eind goed al goed dus.
topic mag dicht volgens mij.
nee, ik weet inderdaad niet waar je het over hebt.webchild schreef:Onlangs had ik bij babydeals.nl een babybadje besteld. De prijs van het badje was vele malen goedkoper dan normaal. Na enkele dagen werd het badje geleverd.
Echter ontbraken er enkele essentiële onderdelen van het badje (2 flacons voor zeep die bij het bad horen).
Hierop heb ik een mailtje gestuurd naar babydeals.nl. Na 3 dagen had ik nog geen reactie.
Hierop heb ik nogmaals gemaild, wederom geen reactie.
Ook het bellen naar babydeals hielp niet. Er werd niet opgenomen.
Ik heb echt talloze malen bij diverse webshops iets besteld, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
je kunt ook het ook even uitleggen ipv mensen af te snauwen op het forum...