LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen restitutie/dienst van goedemorgenontbijtservice

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
gobind

geen restitutie/dienst van goedemorgenontbijtservice

Ongelezen bericht door gobind »

In de lente heb ik een ontbijt besteld ter verrassing/kado voor mijn nichtje in Breda. Deze blijkt niet geleverd, maar daar kwam ik pas later achter toen in de zomer nog twee bestellingen had gedaan voor mijn 2 zussen. Zij belden me op nog dat ze voor mijn ene zus de levering niet konden doen omdat deze buiten de regio viel. Voor de andere ontbijt moest ik een nieuwe datum selecteren. zo gedaan. helaas zijn deze bestellingen ook niet geleverd!
Bij een klacht heb ik van één bestelling een gedeeltelijke vergoeding ontvangen.

www.goedemorgenontbijtservice.nl DEUGT NIET
:x

newmikey

Re: geen restitutie/dienst van goedemorgenontbijtservice

Ongelezen bericht door newmikey »

Hmmm...klunzige website, adres van ondernemer is feestwinkel annex evenementen organisatie. Betreffende ondernemer heeft tig domeinnamen geregistreerd, hoofddomein is ook een huisvlijt website. Nee, hier zou ik inderdaad m'n goede geld niet achterlaten.

Gesloten