Kan ik het terugzenden op kosten van de organisatie?? Moet ik daar
een klachtenbrief bij doen, of moet ik die apart (en aangetekend?) zenden naar het bedrijf?
Het gaat om een verkeerde telefoon.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gekocht op internet, verkeerde levering
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15
Re: gekocht op internet, verkeerde levering
Meestal is het praktischer eerst de klacht aan het bedrijf voor te leggen en dan pas terug te sturen.
-
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15
Re: gekocht op internet, verkeerde levering
Heb de helpdesk gebeld, zij hebben beloofd een retourbox te zenden, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik de telefoon niet binnen een bep. tijd activeer, ben ik nog meer geld kwijt..
Daarnaast hebben ze me toen bijna 15 min. aan de lijn gehouden, omdat ze me in de wacht hadden gezet, de medewerker moest hulp vragen aan zijn collega's.
Ik heb het idee dat nog een keer bellen niet veel meer zal opleveren...
Daarnaast hebben ze me toen bijna 15 min. aan de lijn gehouden, omdat ze me in de wacht hadden gezet, de medewerker moest hulp vragen aan zijn collega's.
Ik heb het idee dat nog een keer bellen niet veel meer zal opleveren...