LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gekocht op internet, verkeerde levering

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

gekocht op internet, verkeerde levering

Ongelezen bericht door Annielieke »

Kan ik het terugzenden op kosten van de organisatie?? Moet ik daar
een klachtenbrief bij doen, of moet ik die apart (en aangetekend?) zenden naar het bedrijf?

Het gaat om een verkeerde telefoon.

Gast

Re: gekocht op internet, verkeerde levering

Ongelezen bericht door Gast »

Meestal is het praktischer eerst de klacht aan het bedrijf voor te leggen en dan pas terug te sturen.

Annielieke
Berichten: 31
Lid geworden op: 20 dec 2004 14:15

Re: gekocht op internet, verkeerde levering

Ongelezen bericht door Annielieke »

Heb de helpdesk gebeld, zij hebben beloofd een retourbox te zenden, maar ik heb nog steeds niets ontvangen. Als ik de telefoon niet binnen een bep. tijd activeer, ben ik nog meer geld kwijt..

Daarnaast hebben ze me toen bijna 15 min. aan de lijn gehouden, omdat ze me in de wacht hadden gezet, de medewerker moest hulp vragen aan zijn collega's.
Ik heb het idee dat nog een keer bellen niet veel meer zal opleveren...

Gesloten