Omdat door een 'sorteerfout' de bestelde en reeds vooruitbetaalde videocamera niet was geleverd heb ik aan de klantenservice de volgende vraag gesteld.
Vraag : Op 18 september heb ik een videocamera besteld. Deze zou op 21 september worden geleverd. Omdat het niet was geleverd, heb ik na een week gevraagd om de bestelling te annuleren. Hierna is het bedrag gecrediteerd. Ik verzoek u het bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten op mijn bankrekening.
Tot mijn verbazing krijg ik het volgende antwoord terug:
Geachte mevrouw ....,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben uw vorige persoonlijk account laten vervallen. U kunt per direct een nieuw account aanmaken met uw e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord, door op de volgende link te klikken: https://www.wehkamp.nl/Klantgegevens/Op ... count.aspx
Met vriendelijke groet,
Ellen Boone
Klantenservice wehkamp.nl
Vreemd, ik heb geen vorige persoonlijk account. Bovendien wil ik mijn account niet laten vervallen, omdat Wehkamp nog mijn geld moet terugstorten.
Ik kan natuurlijk weer gaan bellen, maar dan ik krijg ik zo'n 'vriendelijke' mevrouw die me verzoekt om te wachten op de volgende rekening.
Ik heb reeds vooruitbetaald en betaal niet in termijnen. Ik ontvang dus ook niet maandelijks een rekening. Ik zou een factuur ontvangen bij de bestelling, maar ja dat is niet geleverd.
De klantenservice is ronduit slecht. Ik zal helaas meer kosten moeten maken om mijn geld terug te krijgen. Ik zal namelijk een aangetekende brief moeten versturen waarbij ik Wehkamp in gebreke moet stellen.
Betaal dus nooit vooruit bij Wehkamp, maar betaal in termijnen. Wel direct het bedrag in een keer overmaken, zodat er geen exorbitante rente over wordt geheven.
Het blijft lachwekkend dat je iedere keer weer opnieuw als mevrouw wordt aangesproken, terwijl je bij je persoonlijke gegevens toch echt wel man hebt ingevuld. Ik ontkom niet aan de indruk dat de klantenservice vragen niet leest. Als je een vraag niet goed leest, dan kun je ook geen goede service bieden!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld tegoed van Wehkamp, account wordt opgeheven!!
Re: Geld tegoed van Wehkamp, account wordt opgeheven!!
Waarschijnlijk reageert hij binnenkort zelf, maar Frits Pieters van Wehkamp wil graag voor u bemiddelen in deze zaak!
Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan kunt u een beschrijving van uw probleem inclusief uw contactgegevens naar hem mailen: [email protected]
Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan kunt u een beschrijving van uw probleem inclusief uw contactgegevens naar hem mailen: [email protected]