Goedemiddag,
Begin november vorig jaar heb ik kaartjes geboekt via Onlineticketshop.nl voor een optreden afgelopen donderdag (31-03-2016) in de HMH. Aangezien dit de laatste tour van de band AHA was keek ik hier erg naar uit. Nu wil het zo dat mijn vader vorige week plotseling is overleden. Ineens werden we geconfronteerd met een klap en veel geregel. De uitvaart heeft afgelopen donderdag, 31-03-2016, plaatsgevonden.
Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met Onlineticketshop.nl in Groningen en volgens het management kunnen ze helemaal niets voor me betekenen!
Is dit in alle redelijkheid en het feit dat het hier een eerste graad overlijden betreft normaal?
Is er iemand die me verder kan helpen?
Met vriendelijke groet, O.Sannen
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geld terug Onlineticketshop.nl
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Allereerst gecondoleerd. Maar nee hebben zij cru gezegd geen boodschap aan.
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Gecondoleerd met uw verlies.
U bent de zoveelste die uw tickets koopt bij een wederverkoper met veelal nadelig gevolgen zoals slechte plaatsen hoge ticket kosten of bij aankomst ongeldige kaartjes waardoor u weer naar huis kunt.
Had u dat kunnen weten ja na alle publiciteit van de afgelopen jaren wel.
Op de website waarnietkopen staat uw site tussen.
Als u op de officiële website tegen meestal een vele malen goedkopere prijs en zonder de kans dat uw kaartjes niet werken bij binnenkomst, kunt u veelal een annuleringsverzekering afsluiten voor een gering bedrag. U had dan wel uw geld retour gekregen met uw annuleringen reden.
gr Henk
U bent de zoveelste die uw tickets koopt bij een wederverkoper met veelal nadelig gevolgen zoals slechte plaatsen hoge ticket kosten of bij aankomst ongeldige kaartjes waardoor u weer naar huis kunt.
Had u dat kunnen weten ja na alle publiciteit van de afgelopen jaren wel.
Op de website waarnietkopen staat uw site tussen.
Als u op de officiële website tegen meestal een vele malen goedkopere prijs en zonder de kans dat uw kaartjes niet werken bij binnenkomst, kunt u veelal een annuleringsverzekering afsluiten voor een gering bedrag. U had dan wel uw geld retour gekregen met uw annuleringen reden.
gr Henk
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Maar dat is niet het probleem of de vraag. De officiële ticketverkopers hadden hier hetzelfde gereageerd.henk51 schreef:Gecondoleerd met uw verlies.
U bent de zoveelste die uw tickets koopt bij een wederverkoper met veelal nadelig gevolgen zoals slechte plaatsen hoge ticket kosten of bij aankomst ongeldige kaartjes waardoor u weer naar huis kunt.
Had u dat kunnen weten ja na alle publiciteit van de afgelopen jaren wel.
Op de website waarnietkopen staat uw site tussen.
Als u op de officiële website tegen meestal een vele malen goedkopere prijs en zonder de kans dat uw kaartjes niet werken bij binnenkomst, kunt u veelal een annuleringsverzekering afsluiten voor een gering bedrag. U had dan wel uw geld retour gekregen met uw annuleringen reden.
gr Henk
Overigens is dit al de tweede afscheidstournee van A-HA, dus over een paar jaar kan je nog een keer....
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Aha, je denkt serieus dat je na het concert nog je geld zou kunnen terugkrijgen? En de reden, dat is voor de verkopende partij gewoon de zoveelste smoes, of het nu waar is of niet.
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Gecondoleerd met uw verlies.
Voor de toekomst is het verstandig om op/via de website van de artiesten of van het betreffende poppodium te zoeken naar tickets, dan belandt u niet bij doorverkoopadressen/handelaren waar u veel meer betaalt dan bij het officiële ticketbureau. In de regel kunt u dan voor een gering bedrag ook een verzekering afsluiten (wel eerst de voorwaarden van de verzekering lezen). Zonder verzekering krijg je nergens geld van tickets terug, wat de reden van niet kunnen gaan ook moge zijn. Voor doorverkoopbedrijven geldt dat naast dat u veel te veel voor tickets betaalt ook dat het kan voorkomen dat u met uw tickets toch niet binnen komt of tickets (veelal met andere namen) pas kort voor het optreden ontvangt als u ze niet uitgeprint heeft. Als op de website van de artiesten en/of van het poppodium staat dat tickets zijn uitverkocht dan zijn ze werkelijk uitverkocht en kunt u maar beter niet naar andere adressen gaan waar nog wel tickets te koop zouden zijn.
De hier boven genoemde website is deze: http://www.weetwaarjekoopt.nl/
Wat betreft "laatste tour", dat wordt o.a. over de Rolling Stones al minstens 25 jaar beweerd, en ze treden nog steeds op. Voor de veel jongere AHA zal dat vast niet anders zijn.
Voor de toekomst is het verstandig om op/via de website van de artiesten of van het betreffende poppodium te zoeken naar tickets, dan belandt u niet bij doorverkoopadressen/handelaren waar u veel meer betaalt dan bij het officiële ticketbureau. In de regel kunt u dan voor een gering bedrag ook een verzekering afsluiten (wel eerst de voorwaarden van de verzekering lezen). Zonder verzekering krijg je nergens geld van tickets terug, wat de reden van niet kunnen gaan ook moge zijn. Voor doorverkoopbedrijven geldt dat naast dat u veel te veel voor tickets betaalt ook dat het kan voorkomen dat u met uw tickets toch niet binnen komt of tickets (veelal met andere namen) pas kort voor het optreden ontvangt als u ze niet uitgeprint heeft. Als op de website van de artiesten en/of van het poppodium staat dat tickets zijn uitverkocht dan zijn ze werkelijk uitverkocht en kunt u maar beter niet naar andere adressen gaan waar nog wel tickets te koop zouden zijn.
De hier boven genoemde website is deze: http://www.weetwaarjekoopt.nl/
Wat betreft "laatste tour", dat wordt o.a. over de Rolling Stones al minstens 25 jaar beweerd, en ze treden nog steeds op. Voor de veel jongere AHA zal dat vast niet anders zijn.
-
- Berichten: 33
- Lid geworden op: 08 feb 2016 14:57
Re: Geld terug Onlineticketshop.nl
Sterkte. Waarom zo laat gereageerd? Het boekingskantoor moet natuurlijk nog wel de mogelijkheid hebben om de tickets opnieuw te kunnen verkopen.