LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geldt de aanbieding wel of niet?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
robenafca

geldt de aanbieding wel of niet?

Ongelezen bericht door robenafca »

Hallo,
Ik heb vrijdag 27 september 2013 een Samsung Galaxy s3 besteld met een abonnement. De prijs beviel mij goed, dat is ook de reden dat ik hier voor heb gekozen.
Wat mij dwars zit is het volgende: De aanbieding geldt 1 oktober 2013 niet meer.
Ik heb vrijdagavond betaald met internetbankieren, en de bijbehorende contracten en gegevens diezelfde avond nog op de post gedaan.
Ik weet dat de betaling vaak een dag of 2 dagen duurt, omdat het geld van Rabobank moet worden overgestort naar een rekening van ING. Post wordt, zoals ik begrepen heb, niet op maandag geleverd.
Als de betaling rond is, heb ik dan recht op de aanbieding, of moeten de papieren ook aanwezig zijn?
Ik hoop dat het duidelijk is, anders hoor ik het graag.

alfatrion

Re: geldt de aanbieding wel of niet?

Ongelezen bericht door alfatrion »

De aanbieding geldt voor u omdat de aanbieding tot 1 oktober geldig is en u vrijdag 27 september heeft besteld. Een overeenkomst komt namelijk tot stand door een aanbod en aanvaarding daarvan.

robenafca

dus als ik het goed begrijp maakt het niet uit dat de papieren en de betaling een dag te laat komen? aangezien het wel bekend is bij het bedrijf waar ik het prodruct heb besteld.

Hellig

Ongelezen bericht door Hellig »

waar komt dat enorme wantrouwen vandaan? Je hebt besteld, bevestigd gekregen èn betaald... dus waar is nou het probleem? Dat het dinsdag oktober is?

robenafca

het probleem is dat ik een bevestiging heb gekregen, maar zaterdagochtend een telefoontje kreeg dat er misschien een kans was dat het niet door zou gaan. Ik wist niet of providers dat mochten, vandaar mijn vraag

Hellig

robenafca schreef:het probleem is dat ik een bevestiging heb gekregen, maar zaterdagochtend een telefoontje kreeg dat er misschien een kans was dat het niet door zou gaan. Ik wist niet of providers dat mochten, vandaar mijn vraag
robenafca schreef:Hallo,
Ik heb vrijdag 27 september 2013 een Samsung Galaxy s3 besteld met een abonnement...Ik heb vrijdagavond betaald met internetbankieren, en de bijbehorende contracten en gegevens diezelfde avond nog op de post gedaan...
Dat telefoontje heb je verzwegen in je ori-post en providers mogen vanalles, maar als jij besteld hebt èn betaald dan is de deal rond. Wie belde nou precies? Providers bellen niet voor dit soort dingen namelijk.

robenafca

ik heb mijn toestel besteld bij Belsimpel, deze belde mij gistermorgen. Ze hadden gezegd dat die kans bestond

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

robenafca schreef:ik heb mijn toestel besteld bij Belsimpel, deze belde mij gistermorgen. Ze hadden gezegd dat die kans bestond
Ja die kans bestaat, als ze morgen failliet zijn, de wereld vergaat, de samsung fabriek in rook opgaat, etc.

Deal is deal. En Belsimpel moet gewoon leveren tegen de door jou aanvaarde voorwaarden.

robenafca

Bedankt olaf!

Hellig

olaf?
je bedankt aleen olaf?
tss, lezen is dus niet je sterkste kant :mrgreen:

robenafca

Oeps! Sorry Hellig, jij ook bedankt natuurlijk! :oops:

Hellig

en Alfatrion, die als eerste reageerde natuurlijk.

robenafca

Sjonge, wat ben ik onvriendelijk..

Gesloten