LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Genept door OneDayOnly

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ToosW

Genept door OneDayOnly

Ongelezen bericht door ToosW »

http://www.onedayonly.nl/flipfold-kleding-opvouwer.html

Ik heb dit besteld omdat er bij stond dat het de originele is, de foto's zijn ook van de originele.
Wat krijgik binnen? Een echte nepper!!!! :shock: :evil: Ja hij kan terug maar ik wens geen extra verzendkosten te maken voor een produkt dat ik niet heb besteld!!
Ook op vanvoordeel.nl staat zo'n soortgelijke advertentie, zou die wel de echte leveren? En bij hoeveel meer bedrijven word je op deze manier genept??

Heb gebeld en gevraagd of dat ze dit ook gaan wijzigen want ik zal niet de enige zijn... Mijn verzendkosten kan ik declareren. Eerst zien dan geloven wat mij betreft, dit ging veel te makkelijk.

MAXIEM

Re: Genept door OneDayOnly

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ToosW

Als het een nepper is, dan kun je dit artikel gewoon op zijn kosten terugsturen. Het postadres van deze internetshop staat op de site.

Maxiem.

ToosW

Ik moet het voorschieten, daarna kan ik het declareren. Vind ik niet logisch aangezien ik dit produkt niet heb besteld...

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

ToosW

Informeer even bij een postvestiging, want n.m.m. kun je nog steeds een pakketje terugsturen op kosten van de ontvanger.

Maxiem.

ToosW

Ok, ga ik doen!!! 8)

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Toch leuk - op die link staat letterlijk:
Gepatenteerd systeem, dit is de originele versie!
Als je dan een namaak krijgt heet het oplichting / misleiding.

ToosW

Guardian72 schreef:Toch leuk - op die link staat letterlijk:
Gepatenteerd systeem, dit is de originele versie!
Als je dan een namaak krijgt heet het oplichting / misleiding.

Dat bedoel ik, ik vind het echt zó niet kunnen!!!

Bij vanvoordeel.nl kreeg ik als antwoord dat ze nu éven niet de originele hebben maar einde van de maand wel... yeah right :mrgreen:

Kon nog net annuleren anders had ik wéér een nepper gehad terwijl een originele is beloofd!!! :evil:

Ook op http://www.outletplanet.nl staat een originele FlipFold beloofd maar geloof me, ook deze is nep want er is maar één distributeur in NL en dat is PinkTag. Dat weet ik inmiddels via de site van de originele FlipFold in Amerika.

olafch

Ongelezen bericht door olafch »

Ook ik heb me boos gemaakt over de misleiding. OneDayOnly heeft toegezegd het aankoopbedrag en de verzendkosten te vergoeden. De vouwplank mag ik houden.

OneDayOnly heeft deze aanbieding ingekocht bij Outletplanet.nl, zo kreeg ik te horen. Dat Outlet Planet (ook) niet kan leveren verbaast dus niet. Toch blijven ze ermee adverteren (zie http://www.outletplanet.nl/vouw-butler- ... -8444.html). Ik heb Thuiswinkel.org gevraagd of ze optreden tegen dit soort misleiding. 'Thuiswinkel Waarborg' is zo niets waard.

ToosW

Ah dan hebben we hetzelfde mailtjje gehad, en wie weet hoeveel mensen nog meer. :roll: Ik had het ding al terug gestuurd, heb inmiddels de enige echte originele bij PinkTag besteld.

Ze schuiven het af op hun leverancier, die had niet gezegd dat het niet de originele was. En wat blijkt? Hun leverancier is.... outletplanet!! Ook vanvoordeel koopt daar in. Maar ik vind het raar dat een bedrijf niet even checkt of het de originele is. Wat ik kan uitvissen (de enige leverancier van het originele produkt) kunnen zij ook!!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ToosW schreef:Ah dan hebben we hetzelfde mailtjje gehad, en wie weet hoeveel mensen nog meer. :roll: Ik had het ding al terug gestuurd, heb inmiddels de enige echte originele bij PinkTag besteld.

Ze schuiven het af op hun leverancier, die had niet gezegd dat het niet de originele was. En wat blijkt? Hun leverancier is.... outletplanet!! Ook vanvoordeel koopt daar in. Maar ik vind het raar dat een bedrijf niet even checkt of het de originele is. Wat ik kan uitvissen (de enige leverancier van het originele produkt) kunnen zij ook!!
En laten er zowel over outletplanet als over vanvoordeel ook al negatieve ervaringen hier te vinden zijn...

Ik vraag me af waarom :D

brieziet

Ongelezen bericht door brieziet »

@Toosw
vind het overigens wel vreemd dat de website van pinktag helemaal in het engels is, er zijn geen contact gegevens te vinden, alleen een mailadres maar geen telefoonnr en geen fysiek adres.
Ook zie ik op de site geen alg voorwaarden, krijg je die wel te zien als je daadwerkelijk besteld?

ToosW

http://www.linkedin.com/company/pink-tag rechts onderaan staat het adres.

Als je besteld krijg je een bevestigingsmail met hun gegevens, ook een telefoonnummer, en helemaal onderaan staan de leveringsvoorwaarden.
Ik wilde daar eerst niet bestellen omdat ik dat Engels ook gek vond, maar via de originele FlipFold site uit Amerika weet ik dat het goed is.

brieziet

toch raar dat je de voorwaarden pas ziet na het bestellen .

laat maar even weten of je het snel binnen hebt en hoe het bevalt :)

ToosW

Gisteren heb ik de echte FlipFold ontvangen. Wat een verschil!!
Het is even een handigheidje krijgen, maar dan heb je een kast met keurig dezelfde stapeltjes.

Ja dit is wat ik er van dacht :D

brieziet

ok, het werkt dus :) ook als je het niet gestreken hebt ?

(hahaha, je snapt wel wat voor soort huisvrouw ik ben he ....)

ToosW

Wat denk je van mij :mrgreen:

Als het niet te erg gekreukt is zoals polo's en effen ondershirts kun je het prima vouwen. Soms corrigeer ik ff een mouwtje hier of daar maar het is superhandig.

Keurig dezelfde stapeltjes, dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen!! Hahaha.

looneyhill

Ongelezen bericht door looneyhill »

Ook ik had de Flipfold bij OneDayOnly besteld en was negatief verbaasd over de nepper. Maar na een mailtje naar OneDayOnly kreeg ik een reactie terug dat hun dit ook niet verwacht hadden, dat ik het geld terug kreeg en de nepper mocht behouden. Ik heb ondertussen ook het geld (incl. verzendkosten) volledig teruggestort gekregen.
Ik vind het uiteraard jammer dat het niet de originele was, maar ik vind wel dat OneDayOnly het netjes afgehandeld heeft...

ToosW

Inderdaad, de afhandeling door OneDayOnly was netjes al heb ik wel 3x het verzendbewijsje moeten mailen :mrgreen:

Ik vind wel dat ze het erg makkelijk op hun leverancier schuiven....

Gesloten