LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gereedschap.net
gereedschap.net
Wie heeft er ervaring met gereedschap.net. Ik heb inmiddels 2 maand geleden en afkortzaag gekocht bij hun mooi apparaat, na het uitpakken en de stekker in het stopcontact te doen bleek dat ding het niet te doen. ik heb met ze gemaild(telefonisch zijn ze niet te bereiken erg klant onvriendelijk!!) en kreeg een mail terug dat ik het apparaat maar moest opsturen ik zit inmiddels al 2 maanden te wachten en nog steeds niets van hun vernomen ik heb ze natuurlijk vele malen gebeld en gemaild maar het blijft erg stil aan de andere kant. erg slecht van dit bedrijf ik ben bang dat ik niets meer van hun te horen krijg en dat ik mijn afkortzaag van €190,- kwijt ben!!.
wat mij opvalt als je iets besteld dan zijn ze er snel bij om de machine te leveren maar de nazorg is bij dit bedrijf erg ver te zoeken! wie kan mij een tip geven wat ik nu nog kan doen om alsnog mijn machine of mijn geld terug te krijgen.
wat mij opvalt als je iets besteld dan zijn ze er snel bij om de machine te leveren maar de nazorg is bij dit bedrijf erg ver te zoeken! wie kan mij een tip geven wat ik nu nog kan doen om alsnog mijn machine of mijn geld terug te krijgen.
Laatst gewijzigd door ccchait op 08 apr 2015 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: gereedschap.net
Website heeft geen keurmerk, maar staat wel dat je achteraf kan betalen. Waarom heb je niet voor die optie gekozen?
Re: gereedschap.net
Op hun site zie ik bij de contactinformatie ook een fysiek adres staan, daar zou je eens langs kunnen gaan?ccchait schreef:Wie heeft er ervaring met gereedschap.net. Ik heb inmiddels 2 maand geleden en afkortzaak gekocht bij hun mooi apparaat, na het uitpakken en de stekker in het stopcontact te doen bleek dat ding het niet te doen. ik heb met ze gemaild(telefonisch zijn ze niet te bereiken erg klant onvriendelijk!!) en kreeg een mail terug dat ik het apparaat maar moest opsturen ik zit inmiddels al 2 maanden te wachten en nog steeds niets van hun vernomen ik heb ze natuurlijk vele malen gebeld en gemaild maar het blijft erg stil aan de andere kant. erg slecht van dit bedrijf ik ben bang dat ik niets meer van hun te horen krijg en dat ik mijn afkortzaag van €190,- kwijt ben!!.
wat mij opvalt als je iets besteld dan zijn ze er snel bij om de machine te leveren maar de nazorg is bij dit bedrijf erg ver te zoeken! wie kan mij een tip geven wat ik nu nog kan doen om alsnog mijn machine of mijn geld terug te krijgen.
Re: gereedschap.net
Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
Re: gereedschap.net
de meeste webwinkels zijn voor betaling vooraf, geen betaling geen waarccchait schreef:Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
Re: gereedschap.net
Harry, bij de webshop in dit topic kan dat wel. Anders gewoon keurmerk checken en dan is het sowieso minder snel een probleem.Har06 schreef:de meeste webwinkels zijn voor betaling vooraf, geen betaling geen waarccchait schreef:Ja dat is dom van mij ik had zeker ook achteraf moeten betalen en nadat ik het apparaat getest had.
een goede les voor de volgende keer als ik via een webshop iets bestel.
Re: gereedschap.net
Goedemiddag,
Ik heb onlangs een gereedschapsgordel besteld. Kreeg de verkeerde geleverd. Ik heb ze gebeld en zij vroegen mij het artikel terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Heb na een paar dagen weer eens gebeld met de vraag waar het artikel bleef. "O ja, vergeten. Ik stuur het vandaag nog op". Nu 2 weken verder en nog steeds niets gezien. Ook zouden ze de kosten voor het retouren terugstorten. Als ik nu bel wordt er niet opgenomen en ook mailtjes worden niet meer beantwoord.
Ik heb onlangs een gereedschapsgordel besteld. Kreeg de verkeerde geleverd. Ik heb ze gebeld en zij vroegen mij het artikel terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Heb na een paar dagen weer eens gebeld met de vraag waar het artikel bleef. "O ja, vergeten. Ik stuur het vandaag nog op". Nu 2 weken verder en nog steeds niets gezien. Ook zouden ze de kosten voor het retouren terugstorten. Als ik nu bel wordt er niet opgenomen en ook mailtjes worden niet meer beantwoord.
-
- Berichten: 71
- Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54
Re: gereedschap.net
Als jullie hier even een topic openen kunnen we jullie mogelijk verder helpen.
https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html
https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html
Re: gereedschap.net
Klinkt een beetje als de zoveelste hobbyist die dacht dat hij ook wel even een webwinkel kon beginnen. En toen kwam er toch meer bij kijken dan een beetje handig zijn met website bouwen.benji_10 schreef:Goedemiddag,
Ik heb onlangs een gereedschapsgordel besteld. Kreeg de verkeerde geleverd. Ik heb ze gebeld en zij vroegen mij het artikel terug te sturen. Dit heb ik gedaan. Heb na een paar dagen weer eens gebeld met de vraag waar het artikel bleef. "O ja, vergeten. Ik stuur het vandaag nog op". Nu 2 weken verder en nog steeds niets gezien. Ook zouden ze de kosten voor het retouren terugstorten. Als ik nu bel wordt er niet opgenomen en ook mailtjes worden niet meer beantwoord.