Je koopt iets via internet en er ontstaat een geschil met de webshop. Samen kom je er niet uit uit en dan dien je een klacht in bij de aangesloten organisatie Geschilonline.nl. Als koper zou je hier je recht kunnen halen.
Direct betaal je €14,95 en dan krijg je een klachtennummer.
Daarna is het 6 weken stil en op mails naar [email protected] wordt niet gereageerd.Telefoneren kan niet want ze hebben geen telefoon.
Zijn er meer consumenten welke deze ervaring hebben met Geschilonline.nl. of weet iemand wellicht een organisatie waar je over Geschilonline.nl kunt reclameren?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geschilonline.nl
-
fvanholten
Geschilonline.nl
Laatst gewijzigd door fvanholten op 27 feb 2012 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Guardian72
- Contacteer:
Re: Geschilonline.nl
Als je kijkt op de WHOIS informatie (via SIDN.nl) staat dit niet op naam van een bedrijf of een vereniging.
Kennelijk op de naam van een prive persoon.
Wat voor kracht deze site dan heeft is mij onbekend.
De whois geeft een ander contactadres:
Administratieve contactpersoon [email protected]
Probeer deze eens?
Kennelijk op de naam van een prive persoon.
Wat voor kracht deze site dan heeft is mij onbekend.
De whois geeft een ander contactadres:
Administratieve contactpersoon [email protected]
Probeer deze eens?
-
WaarheidSpreekt
Beter ga je een instantie zoals klacht.nl of dit forum gebruiken.
Ik denk dat dit het meest effectieve is, bovenop geheel zonder kosten.
Het is nogal vreemd dat eens je bent opgelicht door een shop of zaak je nogmaals extra zou moeten betalen om een klacht te melden.
Ik denk dat dit het meest effectieve is, bovenop geheel zonder kosten.
Het is nogal vreemd dat eens je bent opgelicht door een shop of zaak je nogmaals extra zou moeten betalen om een klacht te melden.
-
MAXIEM
fvanholten
Ik geef je op een briefje dat deze persoon in de Veluwe zit. Ut doet me denken aan een truc uit 2008.
Jammer dat je betaald hebt.
Maxiem.
Ik geef je op een briefje dat deze persoon in de Veluwe zit. Ut doet me denken aan een truc uit 2008.
Jammer dat je betaald hebt.
Maxiem.
-
fvanholten
Bedankt voor de tip, ik ga dat proberen, kijken of Roderik wel reageert. Geschilonline.nl is erkend door de consumentenbond. Geschilonline.nl staat voor klachtenbehandeling van Q-shops. Dit is een keurmerk voor betrouwbaar internet aankopen.
-
fvanholten
Heb zo juist Roderik een mailtje gestuurd met de navolgende vraag. Houd jullie op de hoogte of iemand reageert.
Geachte heer,
Kunt u mij wellicht vertellen hoe het zit met geschilonline.nl?
Ik heb van uw organisatie een klachtnummer, 20120122509.
Heb netjes betaald en hoor vervolgens niets meer van uw organisatie.
Wellicht krijg ik via dit forum meer duidelijkheid of mag ik van u vernemen hoe het zit met mijn klacht.
Met vriendelijke groet,
Fred van Holten
Geachte heer,
Kunt u mij wellicht vertellen hoe het zit met geschilonline.nl?
Ik heb van uw organisatie een klachtnummer, 20120122509.
Heb netjes betaald en hoor vervolgens niets meer van uw organisatie.
Wellicht krijg ik via dit forum meer duidelijkheid of mag ik van u vernemen hoe het zit met mijn klacht.
Met vriendelijke groet,
Fred van Holten
-
mariekevandesanden
Bij Geschilonline.nl had ik een klacht neergelegd over schade aan mijn mobiele telefoon (onder klachtnummer 20121027693). Die schade werd in eerste instantie niet vergoed door de leverancier. De leverancier was absoluut niet van plan om mij te woord te staan. Daarom heb de hulp van geschilonline ingeschakeld.
Dankzij de tussenkomst van Geschilonline was de leverancier ineens wel bereid om te luisteren naar mijn klacht. Daarna was mijn klacht snel opgelost. Ik werd snel geholpen en ben daarom zeer tevreden over Geschilonline.nl.
Groetjes,
Marieke van de Sanden
Dankzij de tussenkomst van Geschilonline was de leverancier ineens wel bereid om te luisteren naar mijn klacht. Daarna was mijn klacht snel opgelost. Ik werd snel geholpen en ben daarom zeer tevreden over Geschilonline.nl.
Groetjes,
Marieke van de Sanden