Om het hele verhaal hier uit de doeken te doen zou nogal wat ruimte innemen,maar het komt erop neer dat de bestelde monitor wegens een produktiefout retour is gegaan naar Gistron die mij vervolgens de monitor weer retour wilde sturen,en mij wees op m,n onsite garantie van Yakumo.
Hiermee ging ik niet akkoord,en zei,dat omdat de monitor nu toch weer bij hun stond,ze deze toch zelf door konden sturen naar Yakumo?
Nu heb ik afgelopen Zaterdag een andere monitor retour gekregen,die duidelijk NIET nieuw was,en helemaal NIETS deed!
Ik stond op ploffen,en kon niets doen omdat het weekend was,heb Gistron en Yakumo meteen allebei gemaild,en maandag eerst Yakumo gebeld,gevraagd of de serienummers van de monitors bij hun bekend waren,NIET dus!(spraken slecht Nederlands,met Duits accent)
Gistron gebeld,die gaven een telefoonnummer in Belgie(!) bedrijfsnaam Proserve of zo,waar de telefoon werd aangenomen door een ALWEER slecht Nederlands sprekende persoon,Turks of Marrokaans accent,die met z,n collega Frans sprak!
Word dit forum ook gelezen door het Radarteam?
Want dit lijkt mij althans allemaal nogal vaag.....